חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל: שמה עוד לא היינו...

 

זהו סיפורו של דרבי ילדים ב’ בכדורסל, שבו ארחה במחזור ה 16, עוצמה מודיעין עירוני, את אחותה לאגודה, הלא היא קבוצת עוצמה מודיעין.

 

עוצמה עירוני, אותה מאמן יאיר פרסטמן, מדורגת שלישית בטבלה עם מאזן של 10 ניצחונות ושלושה הפסדים. עוצמה עם מאזן כמעט הפוך - שני ניצחונות ו 12 הפסדים. המפגש הקודם בין שתי הקבוצות, הסתיים ב 35-61 לטובת עוצמה עירוני.

אולמות הכדורסל במודיעין, לא מתמודדים טוב עם פגעי מזג האוויר. וכך דקות ספורות לפני תחילת המשחק, לאחר שהשופט פסק שהמשחק לא יוכל להתקיים כמתוכנן באולם עירוני א’ בשל מים שחדרו מהגג,עשו את דרכם השחקנים, ההורים ועבדכם הנאמן את דרכם לאולם ברעות. מי שכבר היה פעם באולם ברעות, יודע שהוא אולי יבש, אבל קפוא.. מי שרצה להתחמם - יצא החוצה....

חוקים מיוחדים לליגת ילדים ב’:
בכל תחילת רבע יש לרשום בטופס המשחק את 5 השחקנים שיפתחו את הרבע חובה שכל השחקנים שרשומים בטופס המשחק יפתחו ברבע אחד לפחות וישחקו 5 דקות מלאות ברציפות מתחילת אותו הרבע.

הפרשי המיקום בטבלה ו-26 הפרש במפגש הקודם, גרמו להערכה מוקדמת שהמשחק לא יהיה צמוד במיוחד, אבל בפועל....

ימי התום - פתיחת המשחק הייתה שקולה, עם יתרון קל לאורחים מעוצמה, שהתבססו על יכולת אישית נפלאה של תום קול. תום קלע מרחוק ומקרוב, עם הבאזר ולפניו וסיים את הרבע הראשון עם 10 נקודות. מנגד, בר סגל, הרכז של עירוני, צבר 7 נק’ והרבע הראשון הסתיים ב 15-17 לעוצמה עירוני.

רבע שני- חמש דקות חלפו ותוצאת הרבע היא 2-2. שתי הקבוצות ירדו לפסק זמן וחזרו ממנו באותה קריאה: "עוצמה... מודיעין". בינתיים גם באולם ברעות, נצפו טיפות מים על הפרקט. מעניין לאיזה אולם נעבור עכשיו... למזלנו - לא היה בכך צורך. הקור העז ששרר במגרש, השפיע גם הוא על הדיוק בזריקות... בינתיים הבנתי שאני יושב ליד האב שצועק כל המשחק.... תום קול חזר למגרש והוסיף שלוש נקודות ומנגד, עירוני ניצלו את העבירות הרבות בכדי לצבור נקודות מהקו. במחצית - 24-24.

רבע שלישי- עירוני המשיכו עם המומנטום ועלו ל 24-28. תום בסל ועבירה -צמצם לנקודה הפרש. פעם שנייה במשחק - השופט עצר את המשחק בכי ששחקן של עירוני, ישרוך את נעליו. שיטה מצוינת לעצור מתפרצות של הקבוצה היריבה..."תקנו להם נעליים עם סקוצ’ים" הציע אחד ההורים מהיציע... יאיר פרסטמן, הרבה לבצע חילופים ומנגד, תום העיף כדור למעלה, בכיוון כללי של התקרה וביום כזה - גם הוא נכנס פנימה... גוטליב השווה, והרבע הסתיים ב 36-34 מפתיע לטובת עוצמה מודיעין.

רבע רביעי-30 האוהדים ביציע (קהל שיא במשחקים שראיתי העונה), החלו לדון באפשרות שהמשחק יסתיים בניצחון של עוצמה. בר סגל מחצי מרחק, החזיר את עירוני ליתרון. עוצמה ביצעה שלוש עבירות תוך פחות מחצי דקה ולאחר שתי דקות ברבע - הגיעה לחמש עבירות.

תום ירד לנוח ומנגד, החל מצעד שחקני עירוני אל קו העונשין. למרות החטאות רבות, הפער הלך ותפח בזכות יכולת טובה בצבע של יוחאי סמרה ועומר גוטליב. עירוני השלימה ריצה של 11-0, בדרך ליתרון 36-45. תום חזר ו 1:40 דק’ לסיום, הפער ירד לחמש בלבד לטובת עירוני 47-42. סמרה קלע סל חשוב וקליעה מרחוק של דן פשיטצקי, העלתה לשמונה הפרש, חמישים שניות לסיום. מפה כבר לא הייתה דרך חזרה. בסיום - 52-43 לעוצמה עירוני מודיעין על עוצמה מודיעין.

קלעו לעירוני- בר סגל 13 נק’ 4 ריב’ ו 2 אס’, יוחאי סמרה 10 נק’ 5 ריב’ ו 4 חט’, עומר גוטליב 8 נק’ 7 ריב’ ו 2 חס’, יובל ברבינג 7 נק’ ו 4 חט’, דן פשיטצקי 5 נק’, עידן איבר 4 נק’ ו 5 ריב’, עידן בר עוז 3 נק’ ו 2 חט’ ואופק זוהר 2 נק’. כן שותפו - ערן וטר 4 ריב’, בן ברק 4 נק’, אורון חמו, אלעד שינדלר 3 חט’ , טל ביטון, עומר המר ואופק סקורצ’רו

הרבו לעוצמה- תום קול עם 22 נק’ ו 3 אס’, אורי הרשברג 5 נק’ , תום גרינברג 4 נק’.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות