חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

”צלילי השקט” המסיבה הרועשת הכי שקטה במודיעין

 

אפשר גם אחרת- עשרות בני נוער נטלו חלק במסיבת ריקודים עם מוזיקה רועשת ועדכנית ששודרה ישירות לאזניות שעל ראשם. קניון עזריאלי, בו נערכה המסיבה, נותר שקט (יחסית) עד כמעט חצות, למרות מסיבת הריקודים שנערכה בו. האם נמצא הפתרון למסיבות שמרעידות עפ”י רוב את קירות השכונה?

 

בני נוער רבים הגיעו לקניון עזריאלי ביום שני בערב במטרה לחוות את "המסיבה הכי שקטה בעיר": מסיבת אוזניות שאורגנה על ידי מועצת הנוער העירונית, מחלקת הנוער והצעירים מתנ"ס מודיעין וקניון עזריאלי מודיעין.

האירוע שנפתח באמצעות פייסבוק התמלא תוך יום במאות בני נוער. וכבר בשעה 19:00 החלו להגיע לקניון בני הנוער שרצו להיות הראשונים שירכשו סט אוזניות משוכללות ויוכלו ליהנות ממסיבה מטורפת להם, ושקטה לסובבים אותם.

את אירוע האוזניות הראשון בעיר ארגנו חברי מועצת הנוער העירונית במסגרת תכנית הקיץ של מחלקת הנוער והצעירים במתנ"ס. בשיתוף הפעולה של קניון עזריאלי.

כל האוזניות שנרכשו לאירוע- 550 במספר, נחטפו עוד לפני השעה 21:00.שעה המשיכו להגיע לקניון ולפזז עם חבריהם- גם ללא האזניות ומבלי ששמעו את צלילי המוזיקה, שלא נשמעו כלל ברמקולים חיצוניים, אלא רק באוזניות.

לטם דואני סגנית מנהל מחלקת הנוער והצעירים: "כשחברי מועצת הנוער העלו את הרעיון לקיים מסיבה שקטה שתוכל להימשך לתוך הלילה - מיד תמכנו ברעיון ונתנו להם יד חופשית בארגון האירוע, הם עשו עבודה נהדרת, למעלה מ- 700 בני נוער הגיעו למסיבה ונהנו. בלי אלכוהול, בלי ונדליזם ובלי יותר מדי רעש, זוהי בהחלט התחלה נהדרת לקיץ נהדר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות