חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

מסתבר שיש אנשים שקופים

 

חבר המועצה אלכס וינרב מתוסכל. האופוזיציונר היחיד במועצת העיר מריץ לראש העיר שאילתות, אבל שם לא ממהרים להשיב לו עד שהראיס ישוב מחו"ל. לפני שימשיך הלאה הוא נותן הזדמנות שניה דרך היועצת המשפטית.

 

אם תחפשו את האיש הכי מתוסכל בעיר, לא תצטרכו ממש להתאמץ כדי למצוא אותו- חבר המועצה אלכס וינרב. למוד סבל ההתעלמות מלא מעט שאילתות שהוא מגיש לראש העיר ולמנכ"ל.

בשבוע שעבר נראה היה שגם לוינרב הוגדשה הסאה. מה גם שמועצת העיר חצתה את המחצית השנייה לקראת הבחירות הבאות. ועל כן קצב השאילתות הדחופות הגיע כמעט ל-7 בסולם אלכס. ב 25/5 קרי לפני כשבועיים, פנה חבר המועצה לראש העיר כשהוא מעלה מס’ נושאים שלדעתו הם דחופים וברובם הוא מצביע באצבע מאשימה אל ראש העיר.

הבעיות אותן מעלה וינרב הן חשובות מאוד בעיניו- ואולי לא רק. ותיכף ניגע בהן קצרות. אך יותר מתוכן הנושאים, העובדה שראש העיר אינו טורח מאז ה 25/5 להשיב לו, הביאה את חבר המועצה לפנות בשבוע שעבר במכתב בהול ליועצת המשפטית: "על פי חוק זכותי לקבל תשובות מראש העיר תוך 72 שעות. לצערי עד היום בקשתי למענה לא מולאה. אי לכך, אבקש ממך, כיועצת המשפטית של העירייה, לטפל בכל דרך חוקית על מנת שאקבל מייד את מבוקשי ולטפל בכל דרך חוקית באלו שמונעים את ביצוע החוק".

נכון ליום ראשון שעבר, וינרב לא קיבל תשובה מאיש ובמידה וזה לא יצלח בידיו ימשיך הלאה. מעניין עד לאן וינרב יחתור להגיע?

ומהם עיקר הנושאים שהעלה חבר המועצה במכתבו?: ראשון ראשון והחשוב בהם הינה העובדה שהדו"ח לרבעון- ינואר-מרץ טרם הוגש לידיעת חברי המועצה ואנחנו כבר ביוני...

וינרב התרעם במכתבו על כך ליועצת המשפטית ומזכיר לה שיש סעיף בחוק המחייב להגיב בזמן. בעיריה מסבירים שהדו"ח צריך לעבור את אישור משרד הפנים. צריך? וינרב טוען להד"ם ושולף את סעיף 140ב’.

אלכס וינרב גילה לפני זמן מה קצף בנחל ענבה כזה שהוא זיהה כשמן. משיחות עם בכיר שהוא אינו מוכן לנקוב בשמו, עלה שהשומנים הגיעו לאגם וכתוצאה מכך מתו דגים רבים. בעיריה בתגובה- לא שמעו על זה, להיפך, המים נבדקים והכל כשורה.

בפארק ענבה הותקנו 800 כסאות יפים למראה. הכיסאות אכן נראים די מכובדים ויוקרתיים בוודאי מול העובדה שהם חשופים לשמש. 800.000 שקל זה עלה. כלומר כ- 1000 שקל לכסא. זה מה שגורם בעיריה מסר לוינרב. והוא מבקש מראש העיר להסביר מדוע.

בעיריה לא מתרשמים מהמספרים שהוא זורק ומגיבים: "הכספים להשלמת העבודות מגיעים מתקציבי משרד הבינוי והשיכון והיקפם רחוק מהסכומים שצוינו". מהו היקפם וכמה רחוק ומדוע מצאו לנכון ל"האשים" את משרד השיכון? על כך בעיריה העדיפו לא להשיב.

במתחם האגם הוצבו מתקנים מתנפחים לילדים ומסביבם הוקמה גדר מאולתרת, ובעיריה בתגובה מבטיחים שהגדר הבטיחותית הזו זמנית. היא הוסרה ותוקם במקומה אחרת. שווה בדיקה.

לסיכום חבר המועצה אלכס וינרב אולי לא תולה תקוות רבות שהעיריה וביבס יעמדו דום לנוכח השאילתות המגיעות כבסרט נע. אבל לא כאלכס שירים ידיים.

ובל נתפלא אם בסופו של דבר הכמות לא תהפוך לאיכות. השאלה... האם ראש העיר ידע מתי לעצור את ההתעלמות והזלזול מול האופוזיציונר היחיד במועצת העיר או שמה מבקר המדינה יתחיל לפשפש.. וכשמפשפשים תמיד יעלה משהו בחכה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות