חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

גם מודיעין, בהיי..

 

סוכנת משטרתית סמויה שפעלה במודיעין, רמלה ולוד, הביאה אתמול (ג’) למעצרם של 48 סוחרי סמים. כחציים- מתגוררים ופועלים בעיר מודיעין. יצוין כי מהודעת המשטרה עולה כי חלק ניכר מפעולות המכירה במודיעין כללו בעיקר סמים מסוג חשיש ומריחואנה. עם זאת היו גם סמים קשים.

 

48 חשודים נעצרו בחשד לסחר בסמים, בליל שני-שלישי, בפשיטה של המשטרה על בתיהם באזור מודיעין-רמלה-לוד.

מדובר במבצע של משטרת מחוז מרכז שנמשך תשעה חודשים. לב הפעילות היה בהפעלת סוכנת סמויה שזכתה באמונם של המשתמשים והסוחרים, חלקם הגדול- קטינים. היא הצליחה לאסוף נגדם ראיות הקושרות אותם לסחר, שימוש, הפצה ושידול לשימוש של סמים. הפשיטה כללה 57 בתים באזור השפלה. בין העצורים גם מספר קטינים. במהלך הפשיטה הוחרמו חמישה כלי רכב ונתפסו סמים מסוגים שונים. החשודים הובאו אתמול (ג’) להארכת מעצרם בבתי המשפט ברמלה ובראשון לציון.

הסוכנת הסמויה, סטודנטית לתואר שני בקרימינולוגיה (31), גויסה לפעול בעיקר באזור מודיעין, שם רכשה סמים מסוג מריחואנה וחשיש מסוחרים שונים. במהלך חודשים הסתירה את עובדת היותה סוכנת משטרתית גם מבעלה ומשפחתה. כדי לרכוש את אמון הסוחרים והמשתמשים- הרוכשים, היא הופיעה גם כזמרת באחד הפאבים שבמודיעין. בהודעת המשטרה נמסר בין השאר כי, ההחלטה על המועד לבצע את המבצע התקבלה בתום הערכת מצב שהתרחשה השבוע, בה הוחלט כי המבצע נמצא בשיאו ולאחר ניתוח הממצאים הוחלט להתחיל בסדרת הפשיטות.

המבצע יצא לדרך לא לפני טקס הוקרה לסוכנת שכלל את בני משפחתה שהתקיים לפנות בוקר. במהלכו קיבלה השוטרת הצעירה את ברכת מפקדיה ונחשפה לראשונה כשוטרת.

בתום הטקס יצא המבצע אל הדרך והחל משעה 3:00 לפנות בוקר. אז פשטו שוטרי מחוז המרכז בסיוע כוחות נוספים על בתיהם של החשודים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות