חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

”יחלוקו”- משפט שלמה (למכונית)

 

בהחלטה חריגה ונדירה קבעה השופטת רבקה מקייס (רעות): האישה השתלטה על המכונית המשפחתית- הרכב ישמש בתורנות את שני ההורים הגרושים.

 

זוג מאיזור השרון נקלע לסכסוך גירושין קשה. במהלכו השתלטה האישה על המכונית המשפחתית ע"י שינוי קוד ההפעלה של הרכב. הבעל, בעל הכנסה הנמוכה מאשתו, נאלץ להתנייד בתחבורה ציבורית למקום עבודתו, והתקשה לעמוד בהסדרי הראייה עם בתו, אותם קבע בית המשפט.

בעזרת פרקליטו עו"ד רפי שדמי, עתר הגבר לבית המשפט, על מנת שיורה לאישה לחלוק עמו את הרכב. בהחלטה נדירה קבעה כבוד השופטת רבקה מקייס, (מרעות) מבית המשפט לענייני משפחה בכפר סבא, שמכיוון שהרכב הינו רכוש משותף, הם יחלקו יחדיו את הרכב המשפחתי.

השופטת קבעה בהחלטתה שהאישה תעביר לבעלה את הרכב בכל פעם בה הוא יהיה זכאי לראות את הילדה כחלק מהסדרי הראייה ביניהם. עוד קבעה השופטת, שמי מבני הזוג אשר יחרוג מהוראותיה, ויחבל בהסדר אותו קבעה - יהיה חשוף לקנס כספי מטעם בית המשפט על סך 400 ₪.

עו"ד רפי שדמי המייצג את הבעל אומר כי החלטתה של השופטת חשובה, מפני שהיא מעניקה לאבות לא רק את היכולת להעניק לילדיהם שעות איכות, אלא גם מאפשרת להם להיות מוצגים באור חיובי ועצמאי בעיני הילדים.

נזכיר כאן כי השופטת רבקה מקייס, שדנה בענייני משפחה, היתה חשופה להפגנות וטענות קשות בעיקר של גברים שעניינם נדון בפניה, על אפלייה וחד צדדיות מפלה באופן חריג. בשל כך אף נערכו מספר הפגנות נגדה עד לפני כשנה, במרכז המסחרי שברעות ובחזית ביתה.

הנהלת בתי המשפט דחתה בשעתו את כל הטענות. ופסיקתה האחרונה, מעידה כי ככל הנראה- בצדק רב!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות