חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בונים לנו בתי כנסת בציפורים

 

מי יבנה לנו בית... ולא סתם בית אלא בית כנסת ולא אחד אלא שניים.  מחזיקי תיקי הבינוי והדת, מיכאל חרל”פ וג’וני קליין יצאו לשטח הבניה המיועד לשני בתי כנסת בשכונת הציפורים. עכשיו מה שנותר להם זה לזרז את המכרז לבנייה

 

השבוע יצאו לסיור בשכונת הציפורים חברי המועצה מיכאל חרל"פ מחזיק תיק הבינוי וגוני קליין מחזיק תיק שרותי הדת כאשר מטרת הסיור לזרז את הוצאת המכרז לבניית שתי בתי הכנסת בשכונה. לסיור קדמו מספר פגישות שהתקיימו בחברה הכלכלית של העיר מודיעין ופגישות עם נציגי התושבים בשכונה שבהם סוכמו מספר נושאים.

ייבנו 2 בתי כנסת זהים בגודלם שיישמשו את הקהילות לפי 2 נוסחי התפילה המקובלים אשכנז ועדות המזרח. בתי הכנסת ייבנו על ידי החברה הכלכלית של עיריית מודיעין בתקציב שיסתכם ב- 3.7 מיליון שקלים. בתי הכנסת יתוכננו בצורה כזו שבעתיד תתאפשר הרחבתם בצורה משמעותית. בגלל מבנה השטח והטופוגרפיה ייבנו בתי הכנסת אחד מעל השני. בתי הכנסת ייבנו על פי כל הכללים התיכנוניים ויהיו נגישים לבעלי צרכים מיוחדים. עוד סוכם בפגישה עם החברה הכלכלית שהחברה תעשה ככל יכולתה על מנת לקדם במהירות את היציאה למכרז הבנייה. בנוסף סוכם עם התושבים שלקראת החגים העירייה תאפשר מקום תפילה זמני בשכונה לרווחת התושבים.

מיכאל חרל"פ וג’וני קליין:" אנו שמחים לבשר לציבור על התקדמות ממשית לקראת תחילת בניית בתי הכנסת בשכונה. לשמחתנו הצלחנו בשיתוף ראש העיר חיים ביבס להגדיל את התקציב על מנת שיתאפשר להקים 2 בתי כנסת במקביל לתושבי השכונה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות