חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חיים ביבס: העירייה תקיים בעצמה את מכרז המוסד האקדמי

 

במכתב חמור ויוצא דופן בחריפותו, פנה השבוע יום שני ראש העיר, חיים ביבס למנכ”ל רשות מקרקעי, עדיאל שומרון בדרישה לבטל לאלתר את המכרז להקמת מוסד אקדמי בעיר. ביבס עשה זאת לאחר ששני מכרזים דומים שקיימה רמ”י לא הצליחו

 

במכתב חמור ויוצא דופן בחריפותו, פנה השבוע (יום שני) ראש העיר, חיים ביבס למנכ"ל רשות מקרקעי, עדיאל שומרון בדרישה לבטל לאלתר את המכרז להקמת מוסד אקדמי בעיר. ביבס עשה זאת לאחר ששני מכרזים דומים שקיימה רמ"י לא הצליחו. כאשר המכרז האחרון הסתיים ללא תוצאות לאחר שהוגשה הצעה אחת בלבד בסכום שעלה על מחיר המינימום הנדרש (3.385 מלש"ח) אולם לא עמד בתנאי רמ"י למקרה של השתתפות מועמד אחד (במקרה זה, זה מחיר המינימום להתמודדות מוכפל ועולה לכדי 6.770 מלש"ח).

במכתב שנשלח כותב ביבס כי "פעם נוספת אנו עדים לכישלונה של רשות מקרקעי ישראל בשיווק המכרז למוסד אקדמי בעיר." במכתבו הזכיר ביבס למנכ"ל הרשות כי רמ"י היתה זו שביקשה להוביל את המכרז כאשר ציינה כי בדרך זו יקוצרו הזמנים והפרויקט ייצא לדרך. ביבס הוסיף כי לפנים משורת הדין, נעתרה העירייה לבקשות אולם לדבריו חוסר המקצועיות בטיפול בנושא הביאו לשני הכישלונות בהוצאת המכרז לפועל ומסכם כי: "בשל הכישלונות של המכרז, אנו מודים לכם על הפעולות שעשיתם עד כה ומבקשים שתבטלו את המכרז לאלתר וללא שהיות נוספות, על מנת תוכל העירייה לקדם את הנושא במיידי ללא הפרעה מצד המדינה."

כזכור בחודש אפריל האחרון פרסמה רשות מקרקעי ישראל מכרז לבניית מוסד להשכלה גבוהה ומעונות סטודנטים בעיר ומאז המכרז נדחה מספר פעמים, נסגר ויציא מחדש אולם ללא הצלחה. האתר המיועד להקמת מוסד אקדמאי נמצא ליד כיכר העיר, סמוך למרכז העיר העתידי של העיר. כאשר כחלק מהעבודות להקמת המע"ר החלו גם עבודות העפר להכשרת השטח המיועד למכללה במקביל.

השטח המיועד למוסד האקדמאי הוא בגודל של 30 דונם, כאשר על פי תנאי המכרז הזוכה יבנה בשטח את מבנה הקמפוס, חזית וכן תהיה לו אופציה לבנות 88 יחידות דיור לסטודנטים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות