חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורגל בוגרים: 4:2 במשחק אימון מול מצליח

 

קבוצת הבוגרים של עירוני מודיעין מכבים רעות שתשחק בעונה הקרובה בליגה ג’ - מרכז/דרום, גברה 4 :2 על על הפועל מצליח. המשחק היה במסגרת משחקי הכנה לליגה. בתום המשחק נופו מהקבוצה 5 שחקנים. כיום מונה צוות השחקנים כ-25 איש

 

המשחק נערך במצליח ומודיעין הציגה משחק צירופים נאה כשגיבור המשחק היה מאור בדוט שכבש רביעייה!

המנג’ר המקצועי, איתן גליקו ערך מספר בדיקות במהלך המשחק ובחן שחקנים בעמדות שונות. בתום המשחק החליט גליקו לדלל את הסגל הרחב המונה כ-30 שחקנים והודיע ל-5 שחקנים על ניפויים.

כזכור, המשחק הקודם של עירוני מודיעין בבית דגן הסתיים בתיקו 2:2 .

המשחק הרשמי הראשון של עירוני מודיעין במסגרת גביע המדינה מול מכבי שגב שלום- בסוף השבוע הקרוב במגרש בעמק בית שאן. בתום המשחק במצליח דאגו חבר ההנהלה, אלי דהאן והאיש שדחף להקמת הקבוצה, דוד בן-שימול לפנק את השחקנים בשלגונים צוננים.

בעקבות פנייה של בן-שימול הצטרף לאחרונה לצוות של עירוני מודיעין ד"ר שרגא שמעון בהתנדבות והוא כבר הגיע לאימוני הקבוצה השבוע וילווה את הקבוצה במשחקי הליגה. ד"ר שמעון הוא גם עו"ד.

בן-שימול: "אני מברך כל תושב שרוצה להתנדב ולסייע. אני קורא לאוהדים להגיע למשחק הגביע בשבוע הבא מול שגב שלום".

מנהל הקבוצה, דודו וורמברנד הזמין ניידת מיוחדת לביצוע בדיקות רפואיות למגרש בעמק בית שאן כדי להשלים את הליך הכנת כרטיסי השחקנים.

הנהלת עירוני החתימה למעלה מ-7 שחקנים על כך שהם שומרי מסורת ומעוניינים לשחק בימי שישי. הנהלת עירוני מודיעין התכנסה לדיון בהמשך ההכנות לעונת המשחקים 09/10 ובהתקדמות קבלת האשורים מהעירייה והמשטרה לקיום משחקים במסגרת ליגה ג’.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות