חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אין דשא?! מחר הפגנה!

 

מחר,ו’, מתכננים תושבים מבוכמן צפון להפגין נגד רמת, איכות וכמות הגינות הציבוריות ומתקני המשחקים הקיימים. לטענתם מהנדס העיר ציין בפניהם שיש להם גינות פרטיות ועל כן מתוכננות פחות גינות... העירייה דווקא אומרת שבתכנון להוסיף מתקנים-רק קצת סבלנות

 

תושבים בשכונת בוכמן-צפון מתכוונים להפגין מחר, יום שישי, על מה שהם קוראים:"קיפוח ומחסור במתקני משחקים וגינות ציבוריות בשכונה".

לטענתם של התושבים, בחלק של "שכונת השבטים", הכולל בתוכו גם את השכונה הצבאית, "בשכונה ישנו מתקן של שתי מגלשות קטנות במתחם המכולת, מגלשה בודדת בפינת רח’ יששכר ויהודה ומתקן בודד של סל מאחורי רח’ אשר. אין אף לו פיסת דשא אחת בכל השכונה. על כך מחאת התושבים".

לטענתם, למרות שנכתבו מכתבים, נערכו סיורים והובטחו הבטחות, דבר לא קרה. במענה של מהנדס העיר לפניית התושבים נאמר בין השאר: לתושבי השכונה יש גינות פרטיות ועל כן יש פחות גינות ציבוריות.....

לעומת שכונה זו, בבוכמן-דרום דווקא הוקם פארק גדול ויפה- עם דשא (!). "לדתיים שבינינו לא נותר אלא לשבת בבית או ללכת מרחק רב עד לפארק שבבוכמן-דרום", טוענת אחת המתלוננות. הפארק הזה כל כך עמוס בילדים, שנוצרים תורים ארוכים סביב מתקני המשחקים שבו", היא מוסיפה.

בעבר, מול טענות דומות נטען על ידי עיריית מודיעין כי בשל מצוקת המים, לא יישתלו עוד מדשאות בגינות הציבוריות אלא תישתל צמחייה חסכונית במים בלבד. כך גם נאמר לתושבי השכונה ע"י ראש העיר בעבר. אולם על מיעוט במתקני משחקים, זו טענה חדשה יחסית. הפגנות שכונת קייזר לפני כשנתיים, נשאו אופי דומה. הפגנות עם טענות דומות שבינתיים נפתרו.

מעיריית מודיעין נמסר בתגובה כי: "במסגרת תוכנית השלמת הפיתוח של שכונות השבטים ומוריה מתבצעות בימים אלה עבודות ריבוד כבישים וגינון בפארקים. כל מה שהובטח לתושבים נמצא בהליכי פיתוח, כולל התקנת מתקני משחק לילדים, משטחי גומי ומכשירי ’כושר בטבע’ בגינות המדוברות לרווחת התושבים. הכול נעשה על פי התכנון ולוחות הזמנים הקבועים ולכן לא ברור מהי מטרת ההפגנה ומדוע נציגי התושבים לא יצרו כל קשר עם הנהגת העיר החדשה על מנת לקבל תשובות לטענותיהם"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות