חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הוקרה עירונית לשחייני פארק המים רעות

 

בפתיחת ישיבת מועצת העיר בסוף השבוע האחרון, העניק ראש העיר חיים ביבס, תעודות הוקרה לחמישה שחיינים מצטיינים מהאגודה. כבוד למגזר...

 

ראש העיר מודיעין, חיים ביבס, העניק בשמו ובשם העירייה לשחיינים המצטיינים של אגודת פארק המים רעות, מגן הוקרה על הישגיהם. את תעודות ההוקרה העניק חיים ביבס לשחיינים במעמד ישיבת המועצה האחרונה ביום ד’ בערב.

השנה הגיעה האגודה לשיא כאשר בנות האגודה זכו בתואר אלופת המדינה לנשים, ואילו קבוצת הילדים זכתה במקום השני בדירוג הארצי הכולל.

חמשת השחיינים המצטיינים שהגיעו טכס הקצר הם: רימון שחף, השחיינית המבוגרת במועדון, שמסיימת בקיץ את שירותה הצבאי כספורטאית מצטיינת, והצליחה לשפר באליפות ישראל האחרונה את שיאיה האישיים.

השניה, דקל שחף, התגייסה השנה לצה"ל, ושיפרה לא פחות מאשר חמישה שיאי מועדון באליפות ישראל האחרונה. היא קבעה לאחרונה את התוצאה השנייה בטיבה בישראל אי פעם במשחה למאה מטרים בסגנון גב.

השלישית, עמית בכר, גם היא התגייסה השנה לצה"ל. עמית אלופת ישראל בפעם הרביעית במשחה ל-400 מטרים מעורב אישי. אחותה התאומה של עמית, נעם בכר, הצליחה לשבור את שיאיה האישיים בכל משחה בו התחרתה.

אחרון חביב קיבל את התעודה אמיר ארבל, שהיה השחיין הראשון באגודה שזכה לתואר "ספורטאי מצטיין" בצבא והיה לראשון בהיסטוריה של המועדון שזכה בתואר אלוף ישראל לבוגרים לאחר שסיים ראשון את המשחה ל200 מטרים בסגנון פרפר.

בדבריו בירך ראש העיר את השחיינים וציין את חשיבות הספורט בעיר. ביבס הדגיש את כוונתו לאתר את מקצועות הספורט החזקים פוטנציאלית במודיעין ולחזקם ע"י הרחבתם וחשיפתם ליותר בני נוער וילדים בעיר. הוא לא שכח לציין גם את העומדים בראש האגודה, בהם יו"ר האגודה, עמוס ארבל והמאמן כרמל לויתן.

לדברי עמוס ארבל, יו"ר האגודה ברעות, "אין עוד אגודה בארץ שמתחילה את העבודה עם הספורטאים מגיל צעיר ועד לבוגרים". והוסיף, כי האגודה מייצגת את כל תושבי העיר מודיעין מכבים רעות. ארבל ציין כי מדליה אולימפית אינה חלום בלתי מושג, "יש לנו תוכנית רב שנתית ויש הרבה מוטיבציה ואני לא שולל אפשרות שהמדליסט האולימפי יגיע מפארק המים".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות