חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

סוף שבוע של ספורט

 

כ-800 רצים השתתפו במרוץ מודיעין מכבים רעות ה-4. כ-4,000 תושבים הגיעו לצעדת מודיעין ה-4. מחלקת הספורט ארגנה סוף שבוע ספורטיבי במיוחד

 

קצת אחרי השעה שמונה בבוקר יום שישי האחרון ניתן אות הזינוק למרוץ מודיעין מכבים רעות ה-4 ועשרות רצים ורצות יצאו לריצה במסלול של 14 ק"מ ביערות בן שמן, שפתח את האירוע שמארגנת מחלקת הספורט במתנ"ס מודיעין זו השנה הרביעית ברציפות.

בשעתיים הבאות הוזנקו מאות רצים נוספים שהתמודדו עם מסלולים אתגרים של 4.5 ק"מ, 1.5 ק"מ ו-1.2 ק"מ על פי קטגוריות של גילאים, נשים וגברים. בין המשתתפים היו רצים ורצות מרחבי הארץ וכן ממודיעין מכבים רעות.

על האתגרים שעמדו בפני הרצים ובמיוחד במסלול הארוך של 14 ק"מ, הסביר מנהל מחלקת הספורט, חנן דנציגר: "מירוץ מאוד קשה שלא כל אחד יכול להשתתף בו. הוא מתקיים ביער ותנאי השטח הם לא הכי קלים. תוואי השטח של הפרשי גובה במסלול מאוד מקשים לרץ לשמור על קצב אחיד והוא חייב לשנות את הקצב במהלך הריצה."

למרוץ הגיעו רצים ורצות ממועדון הפעול חולון, רצי רמת השרון, מכבי תל אביב, מועדון אילות, מועדון יעלים נס ציונה וגם ממודיעין מכבים רעות בעיקר מבתי הספר התיכוניים והיסודיים. בלטה האצנית הישראלית, נילי אברמסקי, 38, שזכתה במקום הראשון מבין הנשים במרוץ ל-14 ק"מ ובמקום ה-12 מכל הרצים.

במקום הראשון מבין הגברים במרוץ 14 ק"מ זכה האצן ממו אסרט בתוצאה של 45:22 דקות כשהוא שובר את השיא של מרוץ מודיעין שעומד על 47:01 דקות. במקום השני זכה נועם נאמן, 21, מבכירי הרצים בישראל.

אלוף העולם בטיפוס מדרגות, הגרמני סטפן מינטן, השתתף במרוץ ל-14 קילומטר וסיים אותו בתוצאה 1:36 שעה.

בין נותני החסות לאירוע היו מכבי שירותי בריאות, prosport משווקת נעלי ספורט וכל בו מכבים. כך שהמקומות הראשונים במרוצים השונים זכו בפרסים כספים ובשוברי קנייה.

מנהל המתנ"ס, מושיק אטיק, בירך את המשתתפים בסיום המרוץ והעניק את הפרסים לזוכים. את המרוץ כולו הנחתה בשידור ישיר לריצה המורה לחינוך גופני, גלית ברוקר.

בשבת בבוקר, פחות מ-24 שעות לאחר סיום המרוץ, יצאה מליגד סנטר צעדת מודיעין ה-4 שהתקיימה ביער בן שמן. כ-4,000 תושבים הגיעו לאירוע הספורטיבי שהתקיים בשני מסלולים: האחד של 5 ק"מ והשני של 10 ק"מ.

לאורך המסלולים הוקמו מתחמים עם פעילות לכל המשפחה ובין היתר אומגה בגובה 50 מטר, פארק חבלים, פיתות בטאבון, פינות יצירה ועוד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות