חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

רוטרי בוחנים סיוע למיני מוזיאון

 

חברי מועדון רוטרי ביקרו במיני מוזיאון בתיכון עירוני א' מתוך מטרה למנף ולשדרג את המקום על מנת שניתן יהיה להרחיב את הפעילות לטובת כל הקהילה

 

מועדון רוטרי מודיעין מתארגן לעודד ולסייע למיני מוזיאון בעירוני א', כך נמסר השבוע לאחר ביקור שערכו חברי המועדון במוזיאון לפתיחת שנת הפעילות החדשה עם בחירתה של הנשיאה החדשה לאה פרסי.

חברי המועדון התקבלו בחום בעת הביקור על ידי מנהל בית הספר, ד"ר דביר שלומי, סגנית המנהל לארגון ומינהל מולי מאירי, רכזת המדעים והאחראית על המיני מוזיאון אושרה אלוני, והתלמידים גיל זיגמן ועידו דויטש העולים לכתה י'. כמו כן השתתף בפגישה ד"ר דניאל פורטנוי מיוזמי והוגי המוזיאון.

דוברת מועדון רוטרי, אתי ירמיהו, מסרה כי במהלך הביקור הציג דביר את התפיסה החינוכית של בית הספר ואושרה הציגה את פעילות המיני מוזיאון. הביקור היה מאלף ולווה בהדגמות של עידו וגילי.

המיני מוזיאון הוא מיזם מרכז מדעים קהילתי של בית הספר, מתוחזק ומופעל על ידי קבוצת תלמידים נאמני המוזיאון. התלמידים משמשים מדריכים לקבוצות של תלמידים צעירים יותר מבתי הספר השונים בעיר שמגיעים למקום ובפעילותם הם מהווים קבוצת מנהיגות ומצויינות בתוך בית הספר.

כעת בוחנים ברוטרי את האפשרויות לסייע לבית הספר למנף את המוזיאון ולשדרגו על מנת שניתן יהיה להרחיב את פעילותו הקהילתית והשתלבותו במערך שירותי החינוך והתרבות בעיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות