חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עיריית מודיעין מציגה: אזלת יד

 

ארבע שנים לא הספיקו לעיריית מודיעין כדי להציב שלטי הכוונה לנהגים בעורק תחבורה חדש ומרכזי בכניסה המערבית לעיר. עכשיו מחכים שתקום שכונת הציפורים הסמוכה

 

לפני למעלה מארבע שנים הותקן על ידי החברה הכלכלית של מודיעין (החכ"ל) רמזור בצומת הרחובות כביש 431 וכביש 3 פנימי (יהודה המכבי). הרמזור מאפשר פנייה ימינה בטוחה ליוצאים מכביש 3 לכיוון ישפרו סנטר וכביש מס’ 1, וכמובן מאפשר לבאים מכיוון ראשון לציון, רמלה וישפרו סנטר לפנות שמאלה לכיוון שכונות אבני חן, המגינים, הנביאים והכרמים. הצומת והרמזור משרתים, אם כן, את הבאים לכמעט ממחצית שכונות העיר.

כאמור, חלפו למעלה מארבע שנים מאז עבודות ההקמה והשינויים בצומת ושילוט הכוונה מתאים לא הוצב כמתבקש במקום מסודר וחדש לטובת אורחי העיר ונהגים אחרים שאינם מכירים את הסביבה.  

כותב שורות אלו "מתמחה" מזה עשור שנים בחשיפת ליקויים ופגמים בתחום התחבורה בעיר במטרה לשפר את המצב לרווחת התושבים. בעקבות עשרות כתבות שפרסמתי בנושאים אלו, בוצעו על ידי העירייה שיפורים ותיקונים ברוח ההמלצות שפורסמו. ברם, לגבי שילוט בצומת האמור שום פרסום לא הצליח להביא לשינוי.

עבדכם הנאמן מצוי ב"התדיינות" מתמשכת בנושא עם העירייה כבר מספר שנים – כשנה לאחר פתיחת הצומת פניתי לראשונה ושאלתי מדוע לא הוצב שילוט הכוונה לנהגים שהרי כידוע לא כולם מכירים ויש גם אורחים בעיר. תשובת העירייה היתה שהשילוט בהכנה. אולם בפועל שום דבר לא הוצב בצומת. כשנתיים לאחר פתיחת הצומת פניתי שוב והתגובה היתה: "במהלך השנה יותקנו שלטי הכוונה נוספים ובהם גם שלטי הכוונה בכביש 431", אך השילוט המיוחל והמובטח לא הוצב.

בשנה שעברה, פנינו שוב ושאלנו: מדוע שילוט ההכוונה לא הוצב כמתבקש וכמובטח במשך תקופה ארוכה כל כך? מה מונע זאת? בתגובה מהעירייה נמסר אז כי: "במסגרת עבודת המטה שכללה מיפוי, עדכון והשלמת שילוט ההכוונה ושמות הרחובות בעיר יותקנו ויעודכנו שלטי הכוונה בעיר לרבות שילוט זה".

עתה, משחלפה לה שנה נוספת, שוב פנינו בנושא, ואם אנו מבינים נכון את תגובת העירייה הרי שהתקנת השילוט המיוחל אינה נראית באופק, שכן מדוברות העירייה נמסר בתגובה כי: "העירייה קיימה עבודת מטה שכללה מיפוי, עדכון והשלמת שילוט ההכוונה ושמות הרחובות בעיר. בעקבות זאת, החל תהליך עדכון שלטי ההכוונה בכל רחבי העיר, הכולל התקנת שלטי הכוונה חדשים ובהם גם שלטי הכוונה בצומת כביש 431 וכביש יהודה המכבי (3 הפנימי), המוביל לשכונות אבני חן, המגינים, הנביאים והכרמים, התקנה שתיעשה עם שילוט שכונת הציפורים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות