חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ייבחן שת’’פ בינלאומי בתחום חינוך מבוגרים

 

נשיא המכון לשיתופי פעולה בינלאומיים בגרמניה ביקר במודיעין ויבחן את האפשרות לשלב את מודיעין כעיר לומדת ברשת הערים באיחוד האירופאי

 

בשבוע שעבר התארח במודיעין נשיא המכון לשיתופי פעולה בינלאומיים בגרמניה, ד"ר מיכאל סמלובסקי, שהבטיח לבחון את האפשרויות לקדם את מודל "עיר לומדת" של מודיעין באיחוד האירופאי.

ד"ר סמלובסקי, חבר הנהלת ההתאגדות לחינוך מבוגרים באירופה, הוזמן לביקור בישראל ע"י ההתאגדות הארצית לחינוך מבוגרים. בביקורו בארץ הגיע גם למודיעין והתארח בלשכת ראש העיר משה ספקטור.

בפגישה שהתקיימה בלשכתו של ספקטור השתתפו גם ד"ר אורנה מגר מנהלת המרכז הרב תחומי בעיר, ד"ר איתן ישראלי, חיה שיטאי ראש מינהל החינוך והתרבות, יורם כרמון מנכ"ל העירייה וסרינה מייקלסון מהנהלת ההתאגדות.

ספקטור הציג את התפתחות העיר ומאפייניה, בדגש על ההשקעה וההישגים של העיר בתחום החינוך בכלל וחינוך מבוגרים בפרט. המשתתפים ביקרו במרכז הרב-תחומי והתרשמו ממאות הלומדים שגדשו את המרכז בקורסים השונים.

כמו-כן הוצג בפניהם המודל של "עיר לומדת", והתקיים דיון משותף לגבי האפשרויות לשלב את מודיעין כעיר לומדת ראשונה בישראל ברשת הערים הלומדות באיחוד האירופאי, כשד"ר סמלובסקי הבטיח לבחון את האפשרויות ולקדם את הנושא בהתאגדות האירופאית והעולמית.

במסגרת הביקור בישראל, התקיים מפגש גם במרכז השלטון המקומי, ביוזמתה של ד"ר מגר, עם מנכ"ל מרכז השלטון המקומי, סגניו, מנהל קשרי החוץ וסמנכ"לית ההדרכה במרכז השלטון, כדי לקדם את הטמעת עקרונות "עיר לומדת" במודיעין כפיילוט מלמד לשאר הרשויות.

ד"ר מגר הציגה את התוכנית האסטרטגית להובלת המודל ברשויות המקומיות, וסוכם על ועדת היגוי ארצית בראשותה, להחלת התהליך ולקידום החזון של החברה הלומדת בישראל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות