חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שוקי ברונהיים מנכ”ל מט”י

 

המרכז לטיפוח יזמות במודיעין מתחדש. המנכ"לית לנה דיאמנט פרשה ובמקומה התמנה שוקי ברונהיים, שמציג יעדים ומגמות עם בחירתו לתפקיד

 

שוקי ברונהיים התמנה לאחרונה למנכ"ל מרכז טיפוח יזמות, מודיעין-רמלה-לוד (מט"י מור"ל). ברונהיים, תושב רעות, התמנה לתפקיד לאחר מכרז שהתקיים לפני כחודשיים ומחליף את לנה דיאמנט שהקימה את המרכז במודיעין לפני כשנתיים.

ברונהיים, פרש מצה"ל לפני מספר שנים לאחר שירות בחיל הים. בעל תואר שני במנהל עסקים, היה חבר במועצת מכבים-רעות, מנכ"ל של חברת בת של "עמיגור", ניהל חברת ניהול של "מ. אביב", ולאחרונה היה מנכ"ל חברת בת של "ריט נכסים".

מט"י מור"ל הינו סניף אחד מתוך כעשרים סניפים הפועלים בכל רחבי הארץ. במודיעין נפתח הסניף לפני כשנתיים ומוטת האחריות שלו כוללת גם את שוהם, חבל מודיעין, מודיעין עילית והמועצה האזורית גזר.

לדברי ברונהיים מט"י מודיעין יכול להיות מנוע שיסייע לפיתוח העסקים בעיר, הן אלו הקיימים ובמיוחד את העתידיים.

"אנחנו יכולים להיות מנוף שיביא לאזור יזמים נוספים חדשים", אמר והוסיף,"החזון שלי הוא להגדיל את כמות העסקים בכל מרחב האחריות שלי שמגיע לכ-300 אלף איש. דגש מיוחד ניתן לעסקי התמחות מול ענפי תשתית שונים, קידום התיירות, ושיתופי פעולה להובלת פיתוח העסקים הקטנים".

בשנה החולפת פעל מט"י מור"ל מול ויחד עם כ-300 יזמים, תוך מתן סיוע באמצעות אנשי מקצוע מתחומים שונים, כמו: כלכלה, משפטים, שיווק, אינטרנט, ננו-טכנולוגיות ועוד.

ברונהיים: "אני רוצה שבעתיד הקרוב תפתח מט"י שלוחות מקצועיות נוספות גם בחבל מודיעין, בשוהם ובמודיעין עילית. כך גם נגדיל את כמות השירותים אותם נוכל לספק ליזמים שיהיו מעוניינים בכך."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות