חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המצאה של מורה ממודיעין הפכה לפטנט עולמי

 

קרן אור לאלו חיפשה פתרון עבור התלמידים שלה והמציאה פטנט עולמי. חותמות מיוחדות במקום סרגלים, שבלונות, דפי שרטוט, עפרונות ומחקים

 

קרן אורו לאלו, תושבת מודיעין, מורה למתימטיקה וסטודנטית בעצמה, חפשה פתרון פשוט ונוח עבור התלמידים שלה ועבור חבריה לספסל הלימודים ויצרה את ערכות Sealset.

איך לא חשבו על זה קודם? ערכות Sealset מציעות פתרון לתלמידים וסטודנטים ופוטרות אותם מהצורך לשרטט במהלך השיעור. לא עוד סרגלים, שבלונות, דפי שרטוט, עפרונות ומחקים. שלוש ערכות שונות נותנות את הפתרון: ערכת סילסט לסטודנט, ערכת סילסט גיאומטריה לתלמיד וערכת סילסט אלגברה לתלמיד.

קרן אור אומרת שהיופי במוצר שלה הוא בפשטות שלו, ובכך שהוא עונה על צורך קיים. מחתימים, בעזרת חותמות המכילות בתוכן דיו, את הצורות והשרטוטים הנפוצים ביותר. הדיו בחותמת מספיק ל-500 החתמות. כל שצריך לעשות הוא להניח בעדינות ולהרים, והצורה כבר תופיע על הדף.

באמצעות פתרון נוח ופשוט, מצאה קרן אור מענה לצורך של תלמידים בכל העולם, עם מוצר שנותן שקט למורות ולדבריה ישנה את שוק מכשירי הכתיבה העולמי.

לקרן אור לאלו ברור שגם תלמידים, גם הורים וכמובן גם מורים בארץ ובעולם חיכו למוצר הזה, בלי שהם מודעים לכך, ובקרוב בכל ילקוט ותרמיל גב תהיה ערכת חותמות של Sealset.

כיום משווקות הערכות בישראל ובשווקים שונים בעולם כולל בארה"ב, בריטניה, קנדה, אוקראינה, רומניה, יוון ומדינות נוספות בדרך.

לאתר הבית של Sealset.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות