חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

יש אליפות רק חבל שהיא לא שלנו...

 

במשחק העונה בליגת נערים מחוז השפלה, ארחה עוצמה מודיעין את הפועל לוד. והפסידה

 

לוד צועדת ברשות הטבלה עם מאזן מושלם של 13:0 ומודיעין ישר בעקבותיה עם מאזן של 12:1. המשחק שהתקיים בלוד בסיבוב הראשון, הסתיים בתוצאה 49:47 ללוד.

המשמעות של משחק הגומלין מאוד ברורה - ניצחון של מודיעין בהפרש של שלוש נקודות ומעלה, יעלה את מודיעין לרשות הטבלה ויבטיח מרוץ צמוד עד לסיום העונה ואילו ניצחון של לוד, יבטיח לה באופן מעשי את האליפות (אלא אם היא תפסיד עד סוף העונה שלושה משחקים יותר ממודיעין).

בקהל הייתה נציגות לא קטנה של אוהדים שהגיעו מלוד ובסך הכל כמאה צופים חזו במשחק שהתקיים באולם העירוני במודיעין. בניגוד למקובל במחוזותינו, הקהל עודד והרעיש עולמות מתחילת המשחק ועד סופו. עוצמה מודיעין פתחה את המשחק עם אור גרינפלד, גילעד צמח, מתן פירוסטלה, גל שלזינגר ושי ביבס.

שחקני לוד פתחו עם שמירה אישית לוחצת על כל המגרש וניצלו את איבודי הכדור הרבים של מודיעין, בכדי לעלות ליתרון 11:6, חמש דקות מהפתיחה. טל ואודהוזן, מאמנה של מודיעין, לקח פסק זמן ולאחריו מודיעין השתחררה מהלחץ.

ביבס קלע תשע נקודות, מודיעין עלתה ל 16:14 וכעת היה תורה של לוד לרדת לפסק זמן. ניב אנגל, שקלע שבע נקודות ברבע, העלה את לוד ל 20:18 ופירוסטלה שהוסיף שש נקודות משלו, קבע את תוצאת הרבע הראשון - 20:20. צמח ניסה זריקה משלושת רבעי מגרש והכדור פגע בשעון ה 24 שניות ושלח אותו לעולם הבא.

אריאל כהן וירדן מועלם, עלו בחמישייה של מודיעין ברבע השני וכהן אף העלה את עוצמה ליתרון 24:22. ליאון לוי הלודאי, נצמד כמו טפט לצמח וגם פירוסטלה וביבס קיבלו ליווי צמוד ברבע זה.

המארחים קלעו שש נקודות בלבד בשמונה הדקות הראשונות של הרבע. סל של גרינפלד לאחר ריבאונד התקפה, הוריד את הפער לארבע הפרש, אבל שלשה של מודגברשווילי, הורידה את לוד להפסקה ביתרון 36:29.

לוד עלתה לתשע הפרש, ואז הגיעו הדקות של אור גרינפלד - ארבע נקודות רצופות שלו בצבע ואסיסט שלו לביבס, וירדנו ל 39:36. לוד חזרה לשבע הפרש. שלשה של פירוסטלה הורידה ל 45:49 ושלשה מהפינה של אריאל כהן, קבעה שוויון 50:50, 1:08 דק' לסוף הרבע והכניסה את הקהל המקומי לטירוף. ארבע נקודות של אנגל, קבעו 54:50 ללוד בסיום הרבע השלישי, בו צבר אנגל 11 נקודות.

האיש החם במודיעין בתחילת הרבע האחרון היה פירוסטלה, שצימק ל 54:55 וגם הוציא עבירה רביעית ממודגברשווילי. אף אחד בקהל כבר לא ישב והמתח היה בשיאו. כמות העבירות שנשרקה הייתה אינסופית מה שגרם לכך ששחקנים רבים משתי הקבוצות, יצאו בחמש עבירות ושהמשחק יעצור פעמים רבות לזריקות עונשין.

טננבוים בשתי כניסות לסל, העלה את לוד לשש הפרש. גרינפלד מחצי מרחק הוריד ל 59:61. לוד חזרה לשבע הפרש ומודיעין במאמץ רב, צימקה ל 68:71. כהן וביבס החטיאו שלשות, שיכלו להשוות את התוצאה ומנגד, לוי האורח (ההוא שנצמד לצמח - זוכרים?) לא פספס מהקו והעלה את לוד ל 73:68. בסיום ניצחון 75:70 להפועל לוד. שחקני לוד חגגו בסיום המשחק ביחד עם האוהדים.

קלעו לעוצמה מודיעין -מתן פירוסטלה 17 נק', 8 ריב', ו 4 חט', אור גרינפלד 16 נק', 8 ריב' ו 3 חט', שי ביבס 11 נק', גל שלזינגר 10 נק' , אריאל כהן 7 נק', גילעד צמח 6 נק' ו 6 ריב', ירדן מועלם 2 נק' ו 6 ריב' ועוז בן נון עם נקודה אחת.

בלטו בלוד - ניב אנגל עם 26 נק', דני מודגברשווילי עם 15 נק' וליאון לוי, שקלע רק 7 נק', אבל ניטרל לחלוטין את צמח.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות