חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל: שובה של הדבורה

 

קבוצת הנשים של מכבי מכבים-רעות גברה ביום חמישי, במשחק צמוד, על אליצור נווה דוד רמלה בתוצאה 54:50. כשיש קהל הכל נראה אחרת

 

מכבי מכבים-רעות, משורותיה נעדרה שירי אהרון הפצועה, פתחה את המשחק עם הגר אבוהרון, ברוריה הדר, טל בנטוב, טל פיצ'ון ותמר בליץ. איבודי כדור רבים של מכבים-רעות והחטאות רבות מהעבר השני, גרמו לכך שלאחר חמש דקות, התוצאה הייתה 4:3 למכבים-רעות. בנטוב ובליץ, הכניסו כדורים פנימה אל ברוריה הדר ושש נקודות שלה קבעו 12:8 למכבים-רעות, בסוף הרבע הראשון.

הרבע השני יצא לדרך ושחקניות רמלה המשיכו הפגיז בלי הכרה מחוץ לקשת וסייעו לתמר בליץ לקבוע שיא קריירה בריבאונדים.. מאיה קנולר שחזרה לקבוצה לאחר סיום השרות הצבאי שלה, השתלבה היטב בהתקפה וקלעה שבע נקודות ברבע השני. שלשה של בנטוב העלתה את מכבים רעות ל-11 הפרש והמחצית הסתיימה ב 26:17 למכבים-רעות. ההפרש יכול היה להיות גבוה יותר, אלמלא 14 הכדורים שאיבדה הקבוצה במחצית הראשונה.

קנולר והדר העלו את מכבים-רעות ל 30:17 בתחילת המחצית השנייה, אבל רמלה לא התכוונה להרים ידיים - שני אברהם קלעה שמונה נקודות בתוך שתי דקות והפער ירד ל 32:27. קנולר נצמדה לאברהם והחזיקה אותה ללא נקודות נוספות עד סוף הרבע, שהסתיים ב 36:32 למכבים-רעות.

הרבע האחרון נפתח בצורה מסחררת - בליץ קנולר, פיצ'ון והדר קלעו שמונה נקודות ללא מענה ו 44:32 למארחות. שני אברהם קלעה שלשה ולאחר מכן נשרקה עבירה טכנית נגד מכבים-רעות. מירי בן סעדון קלעה שלוש נקודות מהעונשין וסל נוסף שלה צימק ל 49:46, 1:45 דק' לסיום.

המהלך של המשחק היה בהתקפה הבאה - ברוריה הדר לקחה כדור חוזר בהתקפה, מסרה לקנולר שקלעה סל, סחטה עבירה וקבעה 52:46, 80 שניות לסיום. רמלה הורידה ל 52:50, כשנותרו 40 שניות.

שחקניות רמלה עשו עבירה על טל בנטוב, שהוכיחה כי למרות הקור באולם, הקרח האמיתי זורם לה בוורידים. היא קלעה את שתי זריקות העונשין וחתמה את תוצאת המשחק 54:50 למכבים-רעות. הרבו לרמלה: שני אברהם ומירי בן סעדון - 16 נק' כל אחת.

מילה טובה ל-60 האוהדים שלא נבהלו ממזג האוויר העוין ששרר בחוץ, הגיעו לאולם בשמשוני ועודדו ללא הפסקה את הקבוצה הביתית. בסיום המשחק חגגו השחקניות את יום הולדתה של קרן יקר.

מסכם את המשחק המאמן יאיר פרסטמן: "היה ערב נהדר לאגודה, לאנשים שרצו להתחבר למשהו כיפי,משהו שמח.זאת המטרה הגדולה ואנחנו רוצים להגיע ליותר אנשים. שידעו שאפשר לבוא ליהנות ולהתחבר באירוע ספורט.

מקצועית, הדרך עוד ארוכה. אבל יש התקדמות ממשחק למשחק, למרות איבודים רבים ואחוזי קליעה נמוכים ראו משחק קבוצתי מאד שהתיאום בו עדיין לא מושלם. הרצון של השחקניות להיות חלק מהתהליך הוא דבר מעודד מאד .

אני חייב לציין את כל השחקניות על משחקן. למרות חסרונן של שירי אהרון הקפטנית הרכזת והלב של הקבוצה ושל מיטל שרף הפצועות, עמדו השחקניות בלחץ נלחמו על כל כדור. הסטטיסטיקה מוכיחה את מה שלא כתוב בה: לב, נשמה ורצון -45 ריבאונדים, 12 חטיפות ו-10 אסיסטים שיכלו להיות יותר נקודות, לולא אחוזי הקליעה, מחפים על 24 האיבודים ( כל כדור שאיבדנו החזרנו חזרה !! )".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות