חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

זוז במחול לא רק לילדים

 

מנהלי זוז במחול החליטו להיענות לפניות הורי הרקדנים ולפתוח סדרת חוגים הפונה לקהל של מבוגרים. הכיוון החדש נוחל הצלחה וההרשמה בעיצומה

 

עד היום כולם מכירים את זוז במחול כבית ספר למחול הגדול בעיר ובאזור בו לומדים לרקוד ילדים ובני נוער. בימים האחרונים החליטו בזוז על שינוי. לאור פניות רבות מהורי הרקדנים של זוז במחול, החליטו המנהלים להיענות ולפתוח סדרת חוגים הפונים לקהל שונה. הפעם קהל היעד של זוז במחול הוא בוגרים.

"זה התחיל כשהמון הורים שבאו לרשום את הילדים שלהם לחוגים והלהקות שלנו אמרו בזמן הרישום שהם היו מתים לנסות ולרקוד גם", מספר רואי כבירי, "כך עלה הרעיון לפתוח חוגים להורים שרוצים לרקוד ואף פעם לא נתנו לזה הזדמנות".

מדובר בסדרה של שלושה חוגים הפונים לקהל הבוגר. חוג ג'אז לבוגרים מתקדמים הנותן מענה לצעירים אחרי הצבא המעוניינים להמשיך ולרקוד, חוג למחול מודרני לבוגרים בהדרכת נירית וידס בסגנון שזכה להכרה גדולה מאז עליית סדרת הטלוויזיה "נולד לרקוד".

החוג השלישי הוא ריקודי ג'אז בהדרכתו של כוריאוגרף להקות הג'אז הבוגרות, הרמן בנג'מין בו משתתפות בעיקר אמהות אבל כמובן שגם האבות מוזמנים.

בחוג לומדים ההורים לרקוד ג'אז עדכני כמו של הילדים ומתחילים מן היסוד. השיעור מחולק לשני חלקים בראשון חימום, חיזוק, חיטוב ועבודה על הגוף בשילוב עם יסודות של טכניקה והחלק שני הוא לימוד של קומבינציה מתוך ריקוד. זהו השלב בו נפרקות הכי הרבה אנרגיות.

מדובר בחוג עם שילוב מנצח בין עבודה על הגוף והנאה וכן גם למבוגרים מותר לבוא לשעה ולפרוק את המתח של כל השבוע. ומסתבר שגם בין ההורים יש כשרונות רבים.

כבירי מציין כי ההיענות לחוגי הבוגרים והמבוגרים היא נהדרת והכיתות די מלאות ובצוות זוז במחול מרוצים מהכיוון החדש.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות