חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תיכון אחר

 

שלושה תיכוניסטים ממודיעין יפתחו את שנת הלימודים בקולג'ים בקוסטה ריקה וארה"ב. העמותה הישראלית של ארגון הקולג'ים הבינלאומיים פותחת הרשמה

 

הארגון הבינלאומי United World Colleges מאפשר לתלמידי תיכון ללמוד בחוץ לארץ ולייצג את ישראל באחד מהקולג'ים הפרוסים ברחבי העולם. את הארגון מייצגת בארץ עמותה ישראלית לקולג'ים בינלאומיים שמאפשרת לבני נוער לסיים את התיכון בחו"ל.

לארגון 12 קולג'ים ברחבי העולם אשר בכל אחד מהם לומדים וחיים יחדיו תלמידים מכ-100 מדינות ביניהם ישראל.

מדי שנה בוחרת העמותה מתוך מועמדים רבים מרחבי הארץ בין 10 ל-20 תלמידים נבחרים אשר מייצגים את ישראל כשגרירים של רצון טוב במסגרת הארגון.

הפרויקט החל לפעול בארץ לפני 50 שנה וכיום ישנם כ-300 בוגרים בארץ שלמדו בקולג'ים ברחבי העולם. מהנתונים עולה שלישראל יש כיום את מספר הנציגים הגבוה ביותר ביחס לאוכלוסיית המדינה.

התלמידים הנבחרים מקבלים מלגה אשר מכסה את לימודיהם במשך השנתיים האחרונות של התיכון באופן מלא או חלקי.

בין התלמידים שמייצגים כיום את ישראל ישנם 3 תלמידים שנבחרו מתוך בתי הספר במודיעין מכבים רעות. תלמידה מתיכון ע"ש רבין ותלמיד מתיכון מכבים רעות שמתחילים את שנת לימודיהם השנייה בקולג' של הארגון בקוסטה ריקה ותלמיד מתיכון מוטה גור שמתחיל את השנה הראשונה ללימודיו בקולג' בארצות הברית.

לדברי יו"ר העמותה הישראלית, מיכל גת, אלו אינם התלמידים הראשונים ממודיעין שנשלחים לייצג את ישראל במסגרת הארגון. לדבריה יש מספר לא מבוטל של בוגרים בני העיר שהשלימו את לימודיהם בקולג'ים בשנים האחרונות.

גת: "מיותר לציין שזהו הישג מרשים ביותר לעיר, כיוון שבדרך כלל אין יותר ממועמד אחד שנבחר מעיר מסוימת בכל שנה."

למודיעין הגיעה גת כבר בשנת 2001 להציע את מסגרת הלימודים בתיכונים בעיר וכבר באותה שנה נבחרו שני תלמידים מתיכון מכבים רעות ומאז כמעט כל שנה יש מועמדים ממודיעין מכבים רעות וכמעט כל שנה גם מתקבלים תיכוניסטים מהעיר.

בימים אלה החלה ההרשמה לשנת הלימודים הבאה והיא פתוחה לתלמידי כיתות י' שילמדו באחד מהקולג'ים בכיתות י"א, י"ב.

תלמידים המעוניינים לבחון את האפשרות ולהגיש את מועמדתם מוזמנים להתרשם, לקבל מידע ולהוריד טפסי הרשמה באתר האינטרנט של העמותה בישראל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות