חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ספקטור וכרמון אורחי BNI במודיעין

 

ראש העיר ומנכ"ל העירייה התארחו במפגש השבועי של קבוצת BNI במודיעין והצהירו שמטרתם לקדם בעלי עסקים מקומיים

 

ראש העיר, משה ספקטור, ומנכ"ל העירייה, יורם כרמון, התארחו ביום שני בבוקר במפגש השבועי של קבוצת הנטוורקינג המקומית - BNI מודיעין.

ספקטור נענה להזמנתה של יו"ר הקבוצה, השוקולטייה עליזה סיקירסקי, והגיע לפגוש את חברי הקבוצה - כולם בעלי עסקים קטנים ובינוניים ממודיעין.

סיקירסקי עבדה משך 11 שנה בכנסת יחד עם ח"כ ד"ר עוזי לנדאו, והיא בקיאה ביותר בעולם הפוליטי. במסגרת תפקידה בקבוצה, היא מקפידה לשלב בין העולם הסבוך של פוליטיקה ועסקים לבין העולם המתוק של השוקולד, אותו היא מייצרת במעבדה מקצועית במודיעין.

חברי הקבוצה הציגו את עצמם ואת העסקים שלהם בפני האורחים, הדגימו כיצד הם מבצעים הפניות בין חברי הקבוצה ומייצרים לעצמם ולעסק שלהם הכנסות בתוך העיר.

סיקירסקי הגדירה את חברי הקבוצה כאנשים גדולים עם עסקים קטנים ובקשה כי מכרזים ומכרזי זוטא יהיו פתוחים בפני בעלי העסקים בעיר.

ספקטור התרשם ממגוון בעלי העסקים, שבחרו להקים את העסקים שלהם בגבולות העיר, ואמר כי הקו המנחה אותו הוא "עניי עירך קודמים" - מתן העדפה במסגרת החוק והכללים לתושבי העיר.

יורם כרמון ציין, כי דלתו פתוחה לבעלי עסקים בעיר וכי הוא מעודד את בעלי העסקים בקבוצה לגשת למכרזים ולהפוך לספקים מורשים של העירייה. הוא ציין כי העירייה ערכה מיפוי של בעלי עסקים בעיר, כדי שניתן יהיה להפנות אליהם עבודה, כשהחוק מאפשר זאת.

סוכם כי סיקירסקי וכרמון יקיימו ביניהם פגישה, בה תועבר אליו רשימת כל חברי קבוצת BNI ובכך תפעל העירייה לקידום בעלי העסקים המקומיים וליצירת מקומות עבודה נוספים בעיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות