חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דיור למשתכן: מודיעין וראשון בין המובילות בנרשמים

 

מנתוני ההרשמה שנקלטו עד אתמול, עולה כי בין הישובים המבוקשים  ביותר הם:  ראשון לציון ומודיעין ורק בשבוע האחרון התווספו עוד 3,688 משקי בית ל”הגרלה הגדולה”. בסך הכל נרשמו 36,292 משקי בית. הנתונים נשלחו ע”י משרדו של השר כחלון שככל הניראה לא יתן לביבי להסתנן על חשבונו לחגיגה

 

במשרדו של שר האוצר משה כחלון, לא מבזבזים זמן ואפילו שעה וכל התפתחות או שינוי בנתוני הביקוש לפרויקט דיור למשתכן, הבייבי של כחלון, מיד טס לתקשורת וכמובן גם לשולחן המערכת שלנו.
מאחר ואיננו צד בפלוגתא שבין השניים, אנו פשוט מביאים את הנתונים שקיבלנו ואתם תשפטו מה מהמידע עובדות ונתונים ומה ככה ככה...
פותח מבערים. השר כחלון
 
בכן, מנתוני ההרשמה שנקלטו עד אתמול (יום ג’), עולה כי היישובים המבוקשים ביותר לפי סדר יורד הם: ראשון לציון, הרצליה, מודיעין, בית שמש, יבנה וראש העין. עוד עולה מהנתונים כי ברוב הרשויות גבוה מספר הנרשמים להגרלה מכמות יחידות הדיור, וכי ההתפלגות בין היישובים מאפשרת סיכויי זכיה גבוהים בכל הרשויות. מכאן רואים בבירור שמודיעין וראשון מככבים ברשימה, ולא בכרדי כי בשני הישובים הללו + יבנה יוצא החלק הארי של הדירות לשיווק.
למדע  צורפה גם הודעו איך לא של השר בכבודו ובעצמ: "הפסקנו את הספסרות לקרקע והעברנו את פערי המחיר לזוגות הצעירים. את מחיר השוק אף אחד לא קבע מראש. קבלנים ויזמים ניצלו מצוקה שהייתה פה. הוכחנו שאפשר לתת דירות במחירים סבירים - וכך הפסקת הספסרות בקרקע הביאה להתקררות כללית בשוק - הזוגות הצעירים במודיעין רואים שהם יכולים לקבל דירה במחיר אחר ולא מוכנים לשלם מחיר גבוה. 
כפי שהתחייבנו. ה-15 אלף שאנחנו מוציאים ביום שבת עדיין בשלבי היתר - גם כשקונים באופן פרטי מקבלן ממתינים לקבלת היתר.שאף אחד לא יספר לי איך בונים דירה בחצי שנה - אנחנו לא עובדים עם מדפסת תלת מימד"
 מעיון בנתונים עולה כי מספר בני המקום שנרשמו ל"הגרלה הגדולה" עומד על 11,518. היישובים שבהם נרשמו הכי הרבה בני מקום לפי סדר יורד הם: ראשון לציון, בית שמש, הרצליה, נתניה, מודיעין וחיפה.
 
בשבוע האחרון התווספו עוד 3,688 משקי בית ל"הגרלה הגדולה". זכאים שטרם נרשמו יוכלו לעשות זאת עד ל-9 ביולי. 
 
במהלך התקופה הקרובה, כך נמסר מלשכת השר,  תשלח הודעה לזכאים שנרשמו להגרלות במסגרת ה"הגרלה הגדולה", שתפרט את ההגרלות שאליהן הם רשומים, כך שיוכלו לוודא שאכן נרשמו לכל ההגרלות שהיו מעוניינים ובמסגרת זו יוכלו לשנות את המיקומים שביקשו מידי שבוע יוציאו משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון עדכון על ההגרלה המפרטת את מספר הנרשמים בכל הגרלה.
יאללה שרק יהיה בהצלחה.
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות