חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עירוני מודיעין סיימה את העונה בחצי גמר הפלייאוף

 

חניכיו של דני רודיטי ספגו שער הפסד מול קריית מלאכי, וסיימו את העונה המכובדת שלהם. מודיעין כזכור השתחלה ממש במחזורי הסיום לפלייאוף העליון, אולם נכנעו לקבוצה עדיפה

 

עירוני מודיעין התארחה (שישי) בקריית מלאכי אצל עירוני המקומית, ונוצחה 1:0 משער של אסף כהן בדקה ה-20, שחרץ את גורל ההתמודדות והעונה כולה בעצם עבור האורחים. קריית מלאכי תמשיך לפגוש בגמר את עירוני אשדוד, שגברה מצדה על בית"ר גבעת זאב.
הכתומים הביתיים הגיעו כפייבוריטים ברורים, אחרי שסיימו את העונה הסדירה במקום השני בליגה ב’ דרום ב’. חניכיו של  ויקטור גניש פספסו את המקום הראשון, שמקנה עלייה אוטומטית לליגה א’, ממש על קו הסיום לבית"ר נורדיה הירושלמית. אם כך, עונה של 11 ניצחונות אל מול שמונה הפסדים ותשע תוצאות תיקו, כולל השתלבות בפלייאוף העליון, לאחר שבמשך רב העונה קרטעה עירוני מודיעין, זו בחלט הצלחה לא מבוטלת לדני רודיטי המאמן ואמיר אורלי היו"ר, שנתנו ממרצם על העונה.
המאמן, דני רודיטי, סיכם את העונה: "אכן תמה העונה, ולצערי מעט יותר מוקדם ממה שרצינו. עבדנו קשה מאוד כדי להיכנס לפלייאוף והצגנו יכולת גבוהה בישורת האחרונה, כולל במשחק האחרון נגד קריית מלאכי, אך לצערי זה לא הספיק".
מה היה חסר לדעתך על מנת שתעפילו לגמר? "היה חסר לנו אותו דבר שחסר לנו לאורך כל העונה, מה שגם פגע בנו בניסיון לצלוח את הפלייאוף - לא השכלנו לתרגם את הדומיננטיות שלנו ברב המקרים לשערים".
אתה ממשיך בעונה הבאה על הקווים? "עדיין מוקדם להתחיל לדבר על העונה הבאה. קודם נשב ביחד עם הצוות לסכם את העונה הנוכחית. אני מאמין שאח"כ נהיה חכמים יותר לגבי ההמשך. אני מאמין שבימים הקרובים דברים ייסגרו".
ניפגש בשנה הבאה.
 
כדורסל - עוצמה מודיעין, שכבר הבטיחה מזמן את עלייתה לליגה א’, המשיכה לנצח ולצבור ניצחון 15 ברצף. החבורה של אשר חגי לא התכוונה לעצור בגזר, וגברה על הפועל המקומית 64:88. עוצמה נותרה בלתי מנוצחת במחוז מרכז של ליגה ב’, והיא מקדימה בהפרש ניכר את השנייה בדירוג, הפועל מודיעין/ אחיסמך. עוצמה כזכור הפסידה במסגרת גמר גביע האיגוד לעלה יהוד לפני חג הפסח, מה שלא העיב על עונה פנטסטית ועמידה ביעדים המרכזיים של הקבוצה. הערב תארח עוצמה את אליצור לוד השמינית בדרך לניצחון מס’ 16.
 
יתר תוצאות משחקי קבוצות מועדון עוצמה מודיעין
 נערים ב’ לאומית אמיר מול אשדוד ניצחון 72 - 44
 נערות שגיא מול גדרה הפסד ביתי 34 - 47 
 קט-סל א’ שגיא מול רעות/מכבים הפסד חוץ 46- 51
 קט-סל ב’ ארי מול אליצור לוד ניצחון חוץ 35 -27
 קט-סל ב’ מיכאל מול הפועל לוד הפסד חוץ 36 - 61
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות