חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

דינה פלד: ”היתה לי זכות גדולה להקים את היכל התרבות”

 

 דינה פלד בדברי פרידה מתפקידה כמנהלת היכל התרבות אחרי 12 שנים: ”אני משאירה מאחורי משפחה חמה ואוהבת שתשאר בליבי לעד וקהל לקוחות מפרגן מדהים ואיכותי שבזכותו הצלחנו לפתח תחומים רבים ולהעז להביא למשכנינו גם דברים שנראו לכאורה בלתי אפשריים”. הערב מועצת העיר תיפרד ממנה רשמית 

 

החודש מלאו  כתריסר שנים  מאז זכתה דינה פלד במכרז לניהול היכל התרבות ו 10 שנים בדיוק מאז שההיכל ניפתח תחת ניהולה. קודם לכן הקימה דינה את מרכז הבמה בגני תקווה וניהלה אותו. הערב בישיבת מועצת העיר, בוודאי הכל יצאו מגידרם לברך ולהחמיא. ויש על מה.
 
כתבה מהעבר:   היכל התרבות: החלה מכירת הכרטיסים  קובי עצבני 2007
 
מודיעין הינה בקושי בת 20 ולסכם מתוכם 12 שנה, זהו נתח לא קטן מכל תולדות מודיעין. דינה נכנסה לתפקיד באמצע 2005 ובספטמבר כשהמטרה להכין את פתיחת היכל התרבות שהיה אז בשלבי סיום הבניה. וכשאומרים להכין, זה לא דבר של מה בכך בעיקר בעיר עם ציפיות גבוהות ואוכלוסיה "מסננת" כמו זו של מודיעין.
 
כתבה מהעבר: מגרש חנייה להיכל התרבות מנחם בנטוב 2007
 
כך או כך, 10 שנים אחרי, וניתן לאמר בוודאות שהיכל התרבות בניהולה של דינה, שינה ללא היכר את פניה התרבותיים של העיר ואת אופן ניצול שעות הפנאי של תושביה. כיום, מודיעין מתקרבת ל 100.000 תושבים, יכולה בהחלט לסמן את 10 השנים כאחת התקופות שעיצבו את פניה של העיר.
 
דינה עם ראש העיר הקודם משה ספקטור שבתקופתו נכנסה לתפקיד
 
אז מה טבעי יותר היה מלפנות לדינה שתספר לנו מעט ממה שעובר עליה, כשלא נשכח כמובן למה היא עוזבת... דינה זכתה במכרז לניהול הסינמטק בתל אביב,  תפקיד לא פחות מורכב מזה של היום, רק הגודל והממדים שונים לאין שיעור. זכות הדיבור למנהלת הפורשת: "אני מאד אוהבת את התפקיד, את צוות העובדים הנפלא והמסור. ממש משפחה חמה ומגובשת שיחד פועלת להשגת מטרות הארגון. זכות גדולה נפלה בחלקי להקים את המקום ולחוותו מיומו הראשון ועל זכות זו אני מודה לראש העיר שקיבל אותי לעבודה משה ספקטור ולראש העיר הנוכחי חיים ביבס שאפשרו לי מרחב פתוח לבנות  לתושבינו תוכניות תרבות מרתקות ולהעלות על בימתינו את המירב והמיטב של  היצירה האומנותית מהארץ ומהעולם"
 
ומכאן דינה עוברת לחלק הפרידות הקשה ולתודות: 
"תודה  מיוחדת לחברי הנהלת עמותת מופעים, שליוו אותי ברגעים החשובים, גיבשו את חזון היכל התרבות  וסייעו  לקבל את ההחלטות הנכונות שיקדמו את היכל התרבות.
תודה מיוחדת ליו״ר הנהלת העמותה הראשון שקיבל אותי לתפקיד מוטי גרונר על התמיכה לאורך כל הדרך, תודה לשמעון גואטה, יור ההנהלה הנוכחי על הסיוע והרוח הגבית בכל צעד ושעל.
תודה לצוות העובדים של עירית מודיעין שחיבקוני באהבה מהרגע הראשון ונרתמו בשמחה לסייע בכל עשייה".
 
 
 
ומפה דינה משתפת אותנו בטיפה מהחוויות והרגעים שחוותה כאן:
"הרגעים המרגשים הם פתיחת עונת המנויים מידי שנה, המהווה רגע שיא לאחר תהליך  תכנון ארוך ומקצועי של בחירת תוכניית אומנותיות מגוונות ואיכותיות שיספקו מענה הטרוגני וחוויה  מעוררת חושים לכלל האוכלוסיה .
בכל פעם שהאולם מתמלא והמסך נפתח יש רגע מרגש חדש, לשמוע את צחוק הקהל מהקומדיות הנפלאות, לראותו מזיל דמעה בסרט מרגש  או יוצא עם חיוך מקונצרט מוסיקלי כובש.
אני משאירה מאחורי משפחה חמה ואוהבת שתשאר בליבי לעד וקהל לקוחות מפרגן מדהים ואיכותי שבזכותו הצלחנו לפתח תחומים רבים ולהעז להביא למשכנינו גם דברים שנראו לכאורה בלתי אפשריים.
תודה על האמון שנתתם בתוכניותינו בכך שהצבעתם ברגליים והגעתם בהמוניכם , תמיד נתתם עצה טובה, לא התעצלתם להתקשר לומר מילה טובה או לשתף בחוויה פחות נעימה כדי שנתקדם ונשתפר. אני מתקדמת במרץ רב לקראת האתגר הבא של חיי, תמלא את מקומי דליה אוסדון , מנהלת התפעול  המדהימה והמוכשרת".
 
ודינה חותמת: "מאחלת בהצלחה ענקית בהמשך הדרך ובאהבה"  
 
נאחל לדינה פלד הצלחה ענקית
 
 
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות