חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

”מי שחשב שגל הטרור עבר, התבדה”

 

כך אמר יו”ר האופוזיציה והמחנה הציוני ח”כ יצחק הרצוג באירוע הרמת כוסית של המחנה הציוני, שהתקיים ביום שני בערב, ובו השתתפו שני יו”רי המפלגה לשעבר ח”כ שלי יחימוביץ’ וח”כ עמיר פרץ וכ-100 תושבים ותושבות

 

יו"ר מפלגת המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג, שני יו"רי המפלגה שלעבר: ח"כ שלי יחימוביץ’ וח"כ עמיר פרץ, ראש המטה של המפלגה עו"ד אלדד יניב ומנכ"ל המפלגה גלעד רבינוביץ’ השתתפו באירוע הרמת כוסית לחג פסח, שנערך ביום שני בערב בבית ויצו מודיעין. לאירוע הגיעו כ-100 תושבים ותושבות מהעיר, רובם חברי וחברות מפלגת המחנה הציוני, והשתתפו בו גם סגן ראש העיר אילן בן סעדון, יו"ר סניף המחנה הציוני במודיעין עו"ד ערן חרמוני ויו"ר המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה ענבר אדמון.

בפתיחת האירוע סיפרה ענבר אדמון, יו"ר המשמרת הצעירה בסניף, על חוויה מזעזעת שהיא הייתה עדה לה במהלך הקרנת סרט קולנוע במוצ"ש האחרון. לדבריה, במהלך סצנת אלימות שהוקרנה על המסך צעק צופה מבוגר, שאף היה חמוש באקדח: "ככה צריך לעשות לשמאלנים". בעקבות המקרה הזעיקה אדמון את המשטרה שהגיעה למקום, והמאבטחים סילקו אותו מאולם הקולנוע.

עו"ד חרמוני, שחגג יום הולדת בדיוק באותו היום של האירוע, אמר כי הוא מקווה שהתקופה הקשה הזאת תעבור, וכי צריך לשדר מסר ברור שלפיו תומכי המפלגה אוהבים את המדינה ודואגים לה מבחינה ביטחונית. הרצוג אמר כי המקרה שעליו סיפרה אדמון משקף רבות את מה שקורה לאנשים במחנה הציוני. הרצוג התייחס לחקירת המשטרה נגדו ואמר: "אני בטוח ומשוכנע שכל הטענות שהעלו כלפיי מופרכות לחלוטין. אם נדע לעבוד ביחד ולהתלכד כתנועה פוליטית חזקה, נגיע עוד יותר רחוק". לגבי המצב הביטחוני ופיגוע הטרור שהתרחש ביום ראשון אמר הרצוג: "מי שחשב שגל הטרור עבר, התבדה. ניתן גיבוי מלא לשב"כ, לצה"ל, לרמטכ"ל ולשר הביטחון. אנו נושאים בגאון הרבה דגלים של צדק חברתי, דמוקרטיה ושמירה על הביטחון".

סגן ראש העיר אילן בן סעדון אמר: "זה לא ברור בפוליטיקה שמגבים בשעת משבר, ובמפלגה הפנימו שזה מה שצריך לעשות כדי לתפוס את השלטון". ח"כ עמיר פרץ החמיא לבן סעדון ולעו"ד חרמוני, שעליו אמר כי עוד צפוי לו עתיד גדול במפלגה. ח"כ פרץ: "אנחנו חייבים לעמוד מול הגל העכור הזה של דה לגיטימציה נגד העמדות שלנו. האמירה שנאמרה על ידי אותו צופה באולם הקולנוע במודיעין לא צריכה לשקף את דעת הקהל, אבל יחד עם זאת אסור להתעלם מכך. גם עצרת המחאה שמתקיימת היא אמירה שפוגעת ברמטכ"ל ובצה"ל. הוראות הפתיחה באש הן טאבו, ואסור שהן יהיו נתונות בידי רבנים ובידי המונים".

ח"כ יחימוביץ’ סיפרה על הישגיה האחרונים בכנסת בנוגע להתנגדות למתווה הגז של הממשלה וגם לגבי הגבלת שכר הבכירים בחברות הציבוריות. היא אמרה כי "יש פיל גדול מאוד בחדר וקוראים לו חקירה באזהרה ליו"ר המפלגה שלנו. המצב מאוד מורכב ולכאורה קשור אליי, ולכן בכל דבר שאני אומרת אני רואה כמה פרשנויות. אני מאחלת לכולנו שניחלץ מהמשבר הזה, נדע ימים טובים יותר ונראה שכר בעמלנו".

מנכ"ל המפלגה גלעד רבינוביץ’, המשמש גם כסגן ראש מועצת שוהם, סיפר כי כיום יש למפלגה פעילויות במקומות כמו: דימונה ובאר שבע, המפלגה מתחדשת ומצטרפים אליה פנים חדשות. אלדד יניב הצהיר כי "אם מנהיגים כמו אילן בן סעדון וערן חרמוני יהיו ברשימה שלנו לכנסת, נצליח לקבל יותר קולות. כדי לקבל מיליון ו-200 אלף קולות בבחירות הבאות לכנסת, צריכים להביא מנהיגים מקומיים שמוכרים היטב במקומות מגוריהם. העם לא הלך ימינה, הוא ביטחוניסט. ישראל כבר לא חילונית, אלא מסורתית ולכן צריך לחזק את הדרך שלנו ולייצר בריתות חדשות. כדי שמה שקרה במודיעין בבחירות האחרונות יקרה גם בערים הגדולות האחרות, צריכים לשבור את הקיבעון במפלגה".        

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות