חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתכונים מנצחים לארוחת פסח

 

האתגר המשמעותי של ליל הסדר הוא בכך שצריך לאזן בין העובדה כי מדובר על ערב מאוד ארוך, כזה שמחכים בו הרבה זמן לארוחה, מה שלעיתים עלול למרוט את עצבי הילדים ולא רק. מהצד השני, בכל זאת, מדובר על אירוע משפחתי, כזה שלא מתרחש בכל יום בשנה, מה שהרבה פעמים מוביל רבים לחפש את הדרכים היצירתיות להכין דברים מיוחדים לליל הסדר

 

האתגר המשמעותי של ליל הסדר הוא בכך שצריך לאזן בין העובדה כי מדובר על ערב מאוד ארוך, כזה שמחכים בו הרבה זמן לארוחה, מה שלעיתים עלול למרוט את עצבי הילדים ולא רק. מהצד השני, בכל זאת, מדובר על אירוע משפחתי, כזה שלא מתרחש בכל יום בשנה, מה שהרבה פעמים מוביל רבים לחפש את הדרכים היצירתיות להכין דברים מיוחדים לליל הסדר. 

אנחנו בעד מאכלים פשוטים להכנה, קלים וקצרים, הרי בכל זאת, אנחנו מדברים על ערב שמתרחש אחרי שעמדת בכל יום הרבה שעות על הרגליים. מהצד השני, אנחנו כן בעד מאכלים שפשוט נראים טוב על הצלחת. כאלו שנותנים תחושה של אביב וחג. כמובן, שחשוב מאוד לשים לב להכין ארוחה שהיא לא ממש כבדה. אנחנו היינו מתמקדים בירקות טובים, חומרי גלם מעולים ,שפשוט יאפשרו לכולם לאכול לשובע כמובן, אבל משום שמדובר על שעה מאוחרת, המטרה היא לאכול לא אוכל מכביד שמעורר תחושה בדיעבד של אי נחת. 

הכנו עבורכם מתכונים קלים לחג הפסח שיחד ירכיבו ארוחת ליל סדר מנצחת:

קציצות ירק

הכי פשוט והמתכון שתמיד מנצח. הרי מי יכול להתנגד לקציצה שמורכבת מגזר ותפוחי אדמה קלופים במנדולינה או חתוכים קטן במג’ימיקס, שמערבבים עם מלח, פלפל, ביצה ומעט קמח מצה. רק לשים שמן עמוק ולטגן את הקציצות היטב מכל צד. מדובר על מנה מושלמת שכל אחד יכול לאכול ביד. שימו את הקערה בלב השולחן עם מטבל נחמד ליד. שמנת חמוצה או פשוט תערובת של לימון ושום מגורד וזה כל מה שצריך באותו הרגע. 

ירקות אפויים בתנור 

מגש של ירקות אפויים היטב, צלויים בתנור. מטובלים במלח ופלפל, לצד מטבל של שמן זית וחומץ בלסמי, זה כל מה שצריך בסופו של דבר. 

פירה משובח עם בצל מטוגן 

יש משהו טעים יותר מאשר מחית של תפוחי אדמה, מעורבבים עם קצת מים חמים שנשארו מנוזלי הבישול. מלווים במלח, פלפל גרוס, המעוטרים למעלה עם בצל מטוגן? 

סלט ירוק ענק

חתכו בטטה בינונית לקוביות קטנות ושימו בתנור לצליה. ערבבו עם חסה, בצל סגול, מלפפון חתוך, שמן זית מלח ולימון ויש לכם סלט שאין מי שלא אוהב. 

אל תשכחו לשים לב לפרזנטציה

בסופו של דבר חג הפסח הוא לא חג בו צריך להשקיע כל כך הרבה במנות מורכבות. אנחנו מדברים על ארוחה גדולה, בה יש הרבה בני משפחה, דווקא לא העת לשים כל כך הרבה משקל על מנות שף מסובכות. מה שכן היינו שמים עליו דגש הוא העיצוב. בסופו של דבר כדי להפוך את שולחן החג שולחן חגיגי, אם תשימו מפה יפה, כלים נאים, לקפל מפיות באופן מושלם, כל הדברים הללו, הפרטים הקטנים, הם מה שיהפוך בסופו של דבר את שולחן החג למה שהוא. 

אנחנו מקווים שיהיה לכם חג פסח שמח, אם אתם מחפשים עוד מתכונים מנצחים לפסח, אנחנו כאן, עבורכם כל הזמן. 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות