חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 30 בנובמבר – 6 בדצמבר 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי:  30 בנובמבר – 6 בדצמבר 2018

 

טלה

נסיגתו של כוכב התקשורת מרקורי עד 6 בדצמבר, דורשת התייחסות זהירה בענייני תקשורת, יחסים ונסיעות. כל מי שצריך לחתום על חוזה או לבצע עסקה מומלץ שייקח לתשומת ליבו כי לא מומלץ עכשיו להתחיל בדברים חשובים. השתדלו לגלות סבלנות ולהיות קשובים ורגישים לאנשים סביבכם, זאת כדי להימנע מבעיות עכשוויות ועתידיות. קשר מורכב וחלקלק אינו מתאים לכם כרגע.

 שור

רשמו לפניכם כי עד יום חמישי מומלץ להיות זהירים בעיקר בענייני כספים והשקעות. כל מה שקורה בתקופה כזו יכול להשתנות ולהתברר כשונה לחלוטין ממה שנראה תחילה. מרקורי משבש לא רק את היכולת להסביר, אלא גם את ההבנה. חשוב לזכור שבמשך כל תקופת הנסיגה לא רצוי לחתום על מסמכים או להתחיל בפרויקטים חשובים. חכו לאמצע חודש דצמבר.

 תאומים

כוכבכם מרקורי, הנמצא בימים אלה במזל קשת, מול מזלכם, יימצא בנסיגה עד סוף השבוע הבא. בינ מזל תאומים נדרשים להיזהר מכל מה שקשור לתקשורת ולנסיעות, ובכלל זה למגעים שלכם עם הזולת. הפעם יודגש מרקורי בצורה בולטת, מכיוון שהוא שליט מזלות תאומים ובתולה, ומשום כך כל הפרעה למהלכו הטבעי תורגש במזלות אלה יותר מאשר בכל מזל אחר.

 סרטן

זוהי תקופה שנוטה לעייפות ולמתחים, במיוחד עקב מאמצים מופרזים. בזוגיות מתעוררים הרכושנות, הקנאה והצורך לשייך ולהשתייך, זאת למרות שבהשפעת מיקום ונוס במזל עקרב, ההתקשרות עשויה להיות עוצמתית. לביצועיסטים שבכם יש אנרגיה של קידום, שינויים, רצון, תהפוכות ויוזמות. מצד שני,  קיימת נטייה לדריכות עסקית שתפגיש אתכם עם סביבה שיפוטית. שימרו על דיסקרטיות.

 אריה

יש מגמה מחושבת ואינטרסנטית יותר, תוך כדי אינטראקציה עסקית ותקשורתית גם יחד. צריך רק לדעת למי לחבור ועם מי כדאי לכם להתיידד. הלחצים המופעלים עליכם מגיעים עד סף רתיחה ומלווים באי שקט שמקשה על הריכוז, מה שמגביר את עצבנותכם ומעצים כעסים מודחקים. הביקורתיות שלכם או של אלה הסובבים אתכם עשויה להגיע לממדים צורמים.

 בתולה

מיקום כוכב ונוס בעקרב עד 7 בינואר 2019, עשוי להדגיש ענייני אהבה, זוגיות וסקס. כדאי להיות פתוחים לאנרגיה עוצמתית, שתקל על המעוניינים במציאת זוגיות. תרגישו רצון להתמסר טוטאלית, אלא שהקשר יצטרך לעבור עוד כמה מבחנים לפני שיתייצב. שימו ב: קנאה ותככנות עלולות להעסיק את האנשים סביבכם. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושמרו על דיסקרטיות.

 מאזניים

תקופת מזל קשת (עד ה-21 בדצמבר) עשויה להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות. שמרו על איזון ועל אנרגיה מבוקרת כדי לא לקלקל את המומנטום. המטרה היא להשתחרר ממצב כובל, ולפנות את השטח למציאות הוגנת שתיתן נשימה. מישהו עשוי להטעות אתכם, היזהרו במיוחד משמועות שמקורן לא ברור. שימו לב:  גלו אחריות ואל תיסחפו למצבים דו-משמעיים או לא יציבים.

 עקרב

נושאים כמו נאמנות ומחויבות לקשר עשויים להוות את נקודת המבחן ליחסים שלכם עד ה- 7 בינואר 2019. תוכלו לבחון אילו מהקשרים אמיתיים ומשמעותיים, ואלו נבנים על בסיס אינטרסנטי בלבד. ענייני כספים והשקעות עשויים לאפיין את התקופה. האנרגיה מבטאת עוצמה מורכבת, המזמינה תהפוכות עקב עימות פרונטלי כתוצאה מתחושת הדחיפות להיחלץ ממצב לא נוח.

 קשת

השבוע חשוב להיות מפוכחים ומציאותיים. שימו לב בענייני כספים והשקעות: אל תיתפסו לשאננות. רצוי שתתייעצו ותבדקו את השטח לפני שתחליטו. כדאי שלא תיתנו אמון במי שאינכם מכירים היטב, שעלול להטעות אתכם ולגרום לכם הפסד. יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים.

 גדי

האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימים אלו, וכתוצאה מכך מתגנבת אליכם תחושה של אי נוחות המפריעה לתפקוד. כאילו אתם פועלים בהשפעת כוחות אחרים שאין די שליטה עליהם. בענייני כספים יש להפעיל ראייה המסתמכת על ההיגיון, השכל ושיקול הדעת. הגישה הטובה ביותר עכשיו היא להימנע מחיטוט יתר והתעסקות בבעיות הקיומיות באמצעות גישה מאופקת ואחראית.

 דלי

מיקום השמש במזל קשת עשוי להבליט ענייני תקשורת וחברה. קשר חשאי עשוי לעורר בכם רגשות עזים שילוו בקונפליקט. שימו לב: דברים רבים נעשים ונאמרים מאחורי הקלעים, ואתם מרגישים שמסתירים מכם משהו. יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. סגלו ערנות והיו זהירים במיוחד בהתמודדות בענייני כספים והשקעות. 

 דגים

יש להיזהר מגישה חסרת סבלנות שעלולה לקלקל לכם. שינויים משמעותיים עומדים להתרחש בחייכם, והחודשים הבאים יקבעו את טיבם ואת עוצמתם. ייתכן שהתנאים כרגע אינם נוחים, אבל מצבכם עומד להשתפר. הזוגיות הופכת תכליתית ומרמזת על עוצמה מיוחדת. אבל בשלב זה רצוי להימנע מאידיאליזציה של המציאות. ההתלהבות העכשווית עלולה להיעצר בהמשך הדרך.

  

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות