חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

סיכום עונת הכדורסל בעוצמה מודיעין

 

מועדון הכדורסל של העיר סיים לא מכבר את השנה הספורטיבית עם לא מעט הצלחות. מנהליו התפנו לסכם את העונה

 

עונת 2016/17 הסתיימה לא מכבר. בכדורסל חגגו מספר קבוצות של מועדון הכדורסל עוצמה תארים והישגים. הגדילה לעשות קבוצת הבוגרים, שהעפילה לליגה א’ בתום עונה משכנעת.

תחילה, רשות הדיבור למנהל מועדון הכדורסל עוצמה מודיעין: "זו הייתה העונה הרביעית שלי כמנהל המועדון, עונה שנייה של אשר חגי כמנהל מקצועי ועונה שלישית של לביא חלפי כרכז חברתי.אני מרגיש שאנחנו ממצבים את עצמנו על המפה בעיר. יש לנו אוזן קשבת בעירייה, ומתחילים להפנים שם, שאנחנו באמת זקוקים וראויים לתמיכה עירונית. אנחנו עושים עבודה טובה מאד, וזה מגיע למעלה", פתח רודריגז.

 הגענו העונה להישגים יפים. הבוגרים שלנו עלו ליגה, ושתי קבוצות במחלקת הנוער זכו באליפות. בעונה הבאה נהיה 24 קבוצות, עם עוד קבוצת ילדות ועוד קבוצת נשים. יש לנו בכל שכבת גיל יותר מקבוצה אחת, ובכל שכבה נציגות בליגות הגבוהות ביותר. במהלך העונה יזמנו הרבה פעילויות, שמטרתן שיפור המקצועיות של השחקנים שלנו: הגיעו מאמנים מהאקדמיה לכדורסל בהולנד, ארחנו את יורם מנחם למפגש עם המאמנים ועם ההורים, יניב גרין שחקן נבחרת ישראל הגיע לשוחח עם השחקנים שלנו ועוד, פרט מנהל המועדון.

 "אנחנו ממשיכים לשים דגש על היבטים חברתיים, ומחזקים את התחום החברתי/קהילתי, מתוך אמונה שלמה, ששחקנים טובים צריכים להיות קודם כל בני אדם טובים יותר. לפני כשבועיים ערכנו סיור משותף בבית התפוצות, המשכנו בפעילות המשותפת עם תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", יזמנו יציאות משותפות למשחקים ופעילות חברתית ברמה הקבוצתית לכל אורך העונה", הוסיף רודריגז.

 "יש לנו צוות מנצח – עם מנהל מקצועי מהשורה הראשונה, רכז חברתי וגם המאמנת ברוריה הדר, שהצטרפה לצוות השיווק שלנו. יש לנו סגל מאמנים נהדר. בנינו קבוצה איכותית של מאמנים, שעבורם עוצמה מודיעין זו שליחות ומשפחה.

ואם מדברים על משפחה, יש לנו לא מעט אבות שבעקבות הבנים שלהם שמשחקים אצלנו, הפכו למאמנים במועדון: יואל קורלי, אלדד שני, שלומי עמר, אמיר מלץ, מיקי איטליאנו. יש לנו פורום הורים מאד פעיל, שמלווה אותנו ומסייע לנו בחשיבה על דרכים לגדול, למען עתיד המועדון. המעורבות שלהם היא חשובה לנו מאד, ומראה שעוצמה היא באמת משפחה.

מאמני עוצמה מודיעין

 אשר חגי, מנהל מקצועי במועדון כדורסל עוצמה מודיעין, סיכם את העונה השנייה שלו בתפקיד:"בתחילת העונה הצבנו לעצמנו כמה מטרות: בקטע התחרותי – שאפנו שהבוגרים שלנו יעלו ליגה, ועמדנו בזה, שהנוער יתבסס בליגה הלאומית, ועמדנו בזה. עשינו עונה יפה, התבססנו באמצע הטבלה ושילבנו הרבה שחקני נוער בקבוצת בוגרים. אפילו שני שחקני נוער היו בשישייה הראשונה של הבוגרים, וזה לא דבר מובן מאליו", הצהיר חגי.

"המטרה שלנו עכשיו היא לנסות לעלות ליגה גם בשנה הבאה, כדי שיהיה אופק לשחקני מחלקת הנוער של המועדון. אנחנו רוצים שלשחקנים המובילים תהיה אופציה לשחק בליגה הארצית או הלאומית. אנחנו רוצים להצמיח שחקנים, שיהיה להם איפה לשחק כשהם מגיעים לגיל בוגרים. המחויבות והזיקה לעיר מודיעין גדולה יותר אצלנו במועדון, וככה יוצרים אגודה אמיתית", הוסיף המנהל המקצועי בעוצמה.

 "בעונה שנגמרה עכשיו לקחנו 2 אליפויות. קטסל ב’ של המאמן מיכאל סנדלר וילדים ב’ של המאמן דביר שיינגורטן. ילדים א’ לאומית של המאמן אמיר כנען הגיעו למקום השני בפעם הראשונה בהיסטוריה של המועדון (זו, אגב, אותה קבוצה שלקחה אליפות עם בית הספר עירוני א’ במסגרת הפרויקט המשותף של עוצמה ובית הספר). האליפויות האלה זה יפה ונחמד, אבל זה לא לב העניין. העניין הוא לקדם את השחקנים ברמה האישית. לשם כך יש לנו מאמנים מצוינים".

"שיפרנו השנה את מערך האימונים האישיים ואימוני האתלטיקה. 30 שחקנים עוברים אימונים אישיים עם מיכאל סנדלר, ולאור הדרישה, מהשנה הבאה יתווסף עוד יום של אימונים אישיים. מיקי איטליאנו הכניס את הפן המקצועי של האתלטיקה. אימוני האתלטיקה נכנסו בצורה מאסיבית לאגודה, ואנחנו עדיין בתהליך הטמעה של זה. זה לא קל, אבל אנחנו רואים שיפור משמעותי אצל השחקנים כתוצאה מכך. ובשנה הבאה הנושא יאכף באופן יותר חריף", המשיך חגי.

 "בין המאמנים שלנו יש ממש תחושה של משפחתיות. עבדתי בעשרות מועדונים בחיי, ולא זכור לי מארג כזה של יחסים בין המאמנים. תמיד יש מי שעוזר, ומי שיחליף, ואנחנו רואים רוח התנדבות כשמאמן צריך עזרה. והכל נעשה לא בכוח, אלא רק באווירה טובה. נוצר בין המאמנים מרקם חברתי מדהים. הם יודעים שאפשר לצחוק אתי, אבל מקצועית הם התיישרו, ואני השגתי אתם את כל מה שרציתי. המאמנים סומכים עלי, ויודעים מי עומד מולם, ומעריכים אותי. יש לנו המון פעילויות לאורך השנה - מחנה חנוכה, מחנה פסח, מחנה קיץ, מחנה כדורסל בגראן קנריה בספרד, הפרויקט בתיכון עירוני א’ ועוד. אני מרגיש שיש עשייה, ושיש מוטיבציה גם של הילדים וגם של המאמנים.

 העיר מודיעין גדלה, ואין מספיק אולמות וזה דופק אותנו. להכין כאן לוז אימונים זה מסובך מאד, ובשנה הבאה נגדל ל-24 קבוצות: אנחנו פותחים קבוצת נוער מחוזית, פותחים עוד קבוצת ילדות ועוד קבוצת נשים ליגה א’, בנוסף על הבוגרות שמשחקות בליגה הארצית.

בימים אלה, העתודה של השנה הבאה כבר מתאמנת. יש לנו 16 שחקנים בכיתה ו’ שיעלו לעירוני א’ ויהיו בכיתת הפרויקט. לפני שהם עוד נכנסו לבית הספר, הם כבר מתאמנים אתי. אני לא חושב שיש דבר כזה במקום אחר בארץ. בחודש האחרון אני מעביר להם אימוני הכנה, עורך אתם שיחות, מסביר מה אני מצפה מהם, קודם כל כתלמידים ורק אחר כך כשחקני כדורסל, שמייצגים את בית הספר ואת המועדון ואת העיר.

 לפני שחזרתי למועדון כמנהל מקצועי, הייתה תופעה של עזיבה של שחקנים. מאז שהגעתי, שחקנים שאני רוצה לא עוזבים את המועדון. אני שומר על השחקנים. השחקנים וההורים רואים שיש עבודה והשקעה ולא רוצים ללכת. ואפילו יש גם מי שעזב ורוצה עכשיו לחזור אלינו. אני מאמין בדרך שלנו ונגיע רחוק".

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות