חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

איזה רכב שטח מומלץ לטיול בדובאי

 

דובאי לא סתם הפכה להיות היעד האהוב על ישראלים מאז החתימה על הסכמי אברהם ההיסטוריים - יש לה המון מה להציע, החל מאטרקציות מרהיבות ועד למבנים עוצרי נשימה שכל חלק וחלק בהם משדר שפע ויוקרה

 

דובאי לא סתם הפכה להיות היעד האהוב על ישראלים מאז החתימה על הסכמי אברהם ההיסטוריים - יש לה המון מה להציע, החל מאטרקציות מרהיבות ועד למבנים עוצרי נשימה שכל חלק וחלק בהם משדר שפע ויוקרה. אמנם, יש המון דברים שפשוט קל לעשות יותר בדובאי עם רכב, ולכן המון תיירים בוחרים להשכיר רכבים בעת הטיול שלהם ביעד הנחשק. אפשר להשכיר רכבים רגילים, אך אפשר גם להשכיר רכבי יוקרה או אפילו רכבי ספורט כדי לנצל את מלוא החוויה. מעבר לכך, קיים מבחר גדול לא פחות של רכבי שטח להשכרה בדובאי מהם תוכלו לבחור רכבים מומלצים עבור טיולים במדבר הקסום שם. אז איך זה עובד, ומה עוד עליכם לדעת על השכרת רכבים בדובאי? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

 

השכרת רכבים בדובאי - הבסיס

לפני שתחפשו אחר בחירות מומלצות של רכבי שטח להשכרה בדובאי, הרי שעליכם לדעת קודם לכן איך השכרת רכבים בדובאי עובדת. תחילה, חשוב מאוד לוודא כי יש ברשותכם את כל המסמכים והרישיונות להם תזדקקו על מנת לשכור רכב. בדרך כלל, השכרת רכבים מתבצעת רק עם רישיון בינלאומי, רישיון אותו תוכלו להנפיק ברוב רשתות האופטיקה או הפארם המובילות בישראל, ובעלות סמלית של בין 10-15 שקלים. חשוב מאוד לציין כי הרישיון הזה הוא בדרך כלל עם תוקף מאוד קצר, ולכן חשוב להקפיד לבצע את ההנפקה בסמוך לתאריך הנסיעה שלכם. אמנם, במידה ויש לכם רישיון בתוקף ודרכון של בריטניה, ארה"ב או קנדה תוכלו להשתמש ברישיון הנהיגה שלכם על מנת לנהוג בדובאי מבלי להוציא רישיון נהיגה בינלאומי. מעבר לכך, כדאי לדעת כי רק מעל גיל 21 תוכלו לשכור רכב בדובאי.

 

קצת על כללי הנהיגה בכבישים

אז הבנתם את כל מה שצריך לדעת על השכרת רכבים בדובאי, והתחלתם להכין מראש את כל הדברים הבסיסיים. עכשיו הגיע הזמן להבין איך הכבישים עובדים על מנת שתוכלו להימנע מצרות. באופן כללי, חוקי הנהיגה די דומים לחוקי הנהיגה בארץ - הנהיגה היא בצד ימין, והגבלות המהירות הן בקמ"ש. אמנם, חשוב מאוד לדעת כי בדובאי חל איסור מוחלט לצרוך ולו טיפת אלכוהול לפני שאתם עולים להגה, ולכן חשוב מאוד להימנע מכך מאחר ואם תעברו על חוק זה אתם צפויים לקבל קנס מאוד גבוה. 

 

רכבי שטח להשכרה בדובאי - הבחירות המומלצות שלנו

  • לנד רובר דיפנדר - התאימו את עצמכם לקלאס של דובאי עם רכב שמביא לכם שילוב מושלם בין עיצוב קלאסי לבין טכנולוגיה מודרנית ומתקדמת. הדיפנדר ידוע בזכות יכולות שטח יוצאות מן הכלל, בין היתר בזכות מערכת תגובה מתוחכמת שתוכננה בקפידה. עיצוב הפנים שלו זה סיפור אחר לגמרי - אלגנטיות שתגרום לכם להרגיש כאילו אתם ברכב יוקרה לכל דבר ועניין. 
  • טויוטה לנד קרוזר - הלנד קרוזר ידוע בזכות העמידות האימתנית שלו לתנאי הדרך הקשים ביותר, ולכן הוא אחת הבחירות הטובות ביותר עבור טיולי שטח במדבר הקסום של דובאי. עם עיצוב פנים מרווח ומפנק ומערכות שטח מתקדמות, אין ספק כי החוויה שלכם בדובאי תהיה טובה יותר בזכות הלנד קרוזר. 
  • ג’יפ רנגלר - רכב שטח אגדי אמיתי. הרנגלר נבחן בעבר בתנאי השטח הקשים ביותר ועבר את כל המבחנים בהצלחה, כך שתוכלו להיות בטוחים כי הנסיעה בו תהיה חסרת פשרות, גם בדיונות של דובאי. הרנגלר מביא לשולחן את כל מה שאוהבים ברכב שטח אמיתי, ברמות הכי גבוהות שיש - החל מגג ניתן להסרה ועד להנעה קבועה ואיכותית לכל הגלגלים. 
עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות