חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

איך תבחרו את הפירות והירקות שלכם?

 

פירות וירקות מהווים דבר בסיסי ביותר בתזונה של כמעט כל אדם. כיום ניתן למצוא מגוון ירקניות המציעות פירות וירקות למכירה. יחד עם זאת, כאשר אתם רוכשים פירות וירקות אתם בוודאי מעוניינים לקבל את התוצר הטובה ביותר ועל כן, חשוב מאוד שתדעו כיצד לבחור בצורה נכונה פירות וירקות מכל סוג באשר הוא

 

פירות וירקות מהווים דבר בסיסי ביותר בתזונה של כמעט כל אדם. כיום ניתן למצוא מגוון ירקניות המציעות פירות וירקות למכירה. יחד עם זאת, כאשר אתם רוכשים פירות וירקות אתם בוודאי מעוניינים לקבל את התוצר הטובה ביותר ועל כן, חשוב מאוד שתדעו כיצד לבחור בצורה נכונה פירות וירקות מכל סוג באשר הוא.

הגודל

ראשית כל, חשוב מאוד לבדוק מהו הגודל של הפרי או הירק. לא פעם קיימים הבדלי מחירים בולטים בין פירות בקוטר קטן יותר לבין פירות בקוטר גדול יותר והדבר יכול להעיד על האיכות של המוצר. כמו כן, ישנם פירות או ירקות שמכילים קליפה וחשוב להבין מהו אחוז הפרי או הירק שיישאר לאחר שמקלפים את הקליפה בכדי לאכול אותו. הגודל הוא בהחלט דבר שיכול להשפיע על הרכישה שלכם.

כמה זה עולה לקילו?

ישנם חנויות או אתרים המציעים פירות וירקות למכירה שבהם קשה להבין מהו מחיר הפרי או הירק לק"ג אלא רק בהתאם למארז או להיפך. ניתן למעשה לקנות רק מארז שלרוב יכיל יותר מקילו כאשר באתר או בחנות המחיר המובלט יהיה מחיר לקילו והדבר יכול להטעות אתכם שתדרשו לשלם יותר משחשבתם. שיטת המארזים אשר מטשטשת את המחיר לקילו לא פעם הופכת את ההשוואה בין פירות וירקות באתרים שונים למסובכת יותר. חשוב לבדוק את משקל המארז של הפרי או הירק טרם אתם בוחרים לרכוש אותו וזאת בכדי להבין מהו המחיר המדויק למארז והכי טוב, לרכוש בהתאם לקילוגרם. אותו הדבר בעניין אריזות עשבי תיבול. רוב אתרי המכירות אינם מציינים מהו משקל מארז פטרוזיליה או נענע, עשבים או כוסברה כאשר לא פעם ההפרש יכול להגיע עד פי שתיים ועל כן חשוב מאוד לבחון מראש את משקל המארז.

ייבוא או חקלאות מקומית?

כיום ניתן למצוא פירות וירקות מייבוא ולעומתם כאלה מתוצרת מקומית. לא מעט אתרי חקלאות הוקמו כיום במטרה לתמוך בחקלאות המקומית. מדובר על חקלאות שמשקיעים בה לא מעט והיא מספקת את התוצר האיכותי ביותר. אין דבר טוב וטעים יותר מפירות או ירקות שמגיעים לביתכם תוך פרק זמן קצר כאשר הם טריים, טובים וטעימים. מעבר לעובדה שרכישת תוצרת חקלאית תורמת רבות לחקלאים בישראל, הרי שהתוצרת תספק לכם את ההנאה המקסימלית מפירות וירקות ועל כן, זה בהחלט כדאי.

אחראיות לתוצרת

אם אתם רוכשים אונליין פירות או ירקות, הרי שזה שונה מרכישה בסופר של פרי או ירק שניתן לבחון אותם באופן עצמאי ולוודא כי אתם משלמים עבור ירקות ופירות באיכות הרצויה לכם. במשלוח של ירקות פירות עליכם לוודא כי אתם רוכשים ממקור אמין ובעל ניסיון שאחראי לאיכות המוצרים. יודעים זאת לרוב לאחר ניסיון ראשון של רכישה, אך כמובן שכדאי לקבל גם המלצות מלקוחות שרוכשים תוצרת ומעידים על האיכות שלה ועל כך שאם הגיעה פחות טובה, מחליפים אותה באחרת.

אם אתם מחפשים את המקום הטוב ביותר לרכוש בו תוצרת חקלאית איכותית, מקומית וטרייה, הירקנייה היא המקום הנכון עבורכם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות