חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תלמידי חטיבות הביניים חוזרים לבתי הספר

 

מתקדמים לשלב האחרון במתווה להחזרת הלימודים הפיזיים במוסדות החינוך. תלמידי כיתות ז’-י’ ישובו ללמוד באופן פיזי  בבתי הספר החל מיום ראשון 7.3. זאת בהתאם למתווה שקבעה הממשלה, הבוחן באופן דיפרנציאלי את הערים ומאפשר לערים ירוקות וצהובות, לפתוח את שערי בתי הספר, בהתאם לציון העיר שמתעדכן מדי שבוע.

 

תלמידי חטיבות הביניים חוזרים לבתי הספר

מתקדמים לשלב האחרון במתווה להחזרת הלימודים הפיזיים במוסדות החינוך. תלמידי כיתות ז’-י’ ישובו ללמוד באופן פיזי  בבתי הספר החל מיום ראשון 7.3. זאת בהתאם למתווה שקבעה הממשלה, הבוחן באופן דיפרנציאלי את הערים ומאפשר לערים ירוקות וצהובות, לפתוח את שערי בתי הספר, בהתאם לציון העיר שמתעדכן מדי שבוע. מודיעין מכבים רעות שומרת על יציבות ונתונים מעודדים באשר למצב התחלואה בעיר. העיר מוגדרת כעיר ירוקה, עם אחוז מתחסנים גבוה ביותר, בקרב התושבים שיכולים להתחסן.

על פי המתווה ילמדו תלמידי כיתות ז’-י’ למידה משולבת מרחוק ובבית הספר. הלמידה בבית הספר תתבצע בקפסולות של עד 20 תלמידים בכל קפסולה, במשך יומיים בשבוע, כל בית ספר על פי מערכת השעות שלו וכוח האדם שברשותו. מורה יוכל לעבור בין ארבע קבוצות קבועות לכל היותר. שאר ימי השבוע תמשיך הלמידה מרחוק.

במנהל החינוך מדגישים כי השיח הרגשי והחברתי ממשיך לעמוד בראש סדר העדיפויות בתקופה זו, במיוחד עבור התלמידים שלומדים מרבית הזמן מרחוק. על כן, מעודד המנהל המשך פעילות בשטח פתוח בקבוצות קבועות של עד 20 תלמידים ואנשי צוות.

חיים ביבס, ראש העיר: "מאבקנו לנהל את תחום החינוך בהתאם לכל רשות מקומית הצליח, וזוהי למעשה הישורת האחרונה בהחזרת התלמידים שלנו לספסל הלימודים, כי עירנו ירוקה עם תחלואה נמוכה, הודות למאמץ המשותף של התושבים. אך זהו כמובן מצב שעלול להיות הפכפך כפי שאנו למדים מהנגיף המתעתע. אנו חייבים להתחסן בהקדם האפשרי כדי לשמור על הילדים שלנו ועל עצמנו וחייבים להמשיך לשמור על הכללים, למען השגרה המבורכת לצד הקורונה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות