חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

איך להימנע מפיגמנטציה?

 

הופיעו לכם כתמים לא מוסברים באזור הפנים? עליכם לקחת בחשבון כי ככל הנראה מדובר על פיגמנטציה. כאשר מזג האוויר חם כפי שנהוג בישראל, כתמי פיגמנטציה הינם דבר שכיח. עם זאת הם לא בהכרח ייעלמו בחורף, כך שחוסר הנוחות בהופעתם תהיה גבוהה. ישנם אנשים שמתייבשים להסתובב ברחוב רק בגלל שיש להם כתמים שמסרבים להיעלם

 

הופיעו לכם כתמים לא מוסברים באזור הפנים? עליכם לקחת בחשבון כי ככל הנראה מדובר על פיגמנטציה. כאשר מזג האוויר חם כפי שנהוג בישראל, כתמי פיגמנטציה הינם דבר שכיח. עם זאת הם לא בהכרח ייעלמו בחורף, כך שחוסר הנוחות בהופעתם תהיה גבוהה. ישנם אנשים שמתייבשים להסתובב ברחוב רק בגלל שיש להם כתמים שמסרבים להיעלם. החדשות הטובות הן שאפשר למנוע את הופעת הכתמים, וניתן גם להתמודד איתם. במאמר הבא נסביר לכם איך תוכלו להעלים את הכתמים לצמיתות מצד אחד, ומצד שני איך למנוע את הופעתם. זה שיצא לכם להתמודד עם פיגמנטציה לא אומר שתהיו מחויבים להשלים עם מציאות זו. לרשותכם עומדים כלים רבים בהם תוכלו להשתמש בהתאם לצורך. 

מדוע מופיעה פיגמנטציה?

קרני השמש מעודדות את הופעת הפיגמנטציה ועשויות אפילו להחמיר אותה. אך כמובן שיש עוד סיבות שבגינן עשויים להופיע לכם כתמי פיגמנטציה בפנים. ישנם מקרים בהם מופיעה הפיגמנטציה בגלל ההורמונים שמשתוללים. מהסיבה הזו ישנן תקופות מסוימות בהן הסבירות להופעת הכתמים עולה בהתאם. בנוסף ישנם כל מיני תכשירים שעשויים לעודד את הופעת הכתמים ואת הגעת הפיגמנטציה. קחו בחשבון כי עליכם להיות עם האצבע על הדופק בהקשר הזה.

האם ניתן להעלים את הכתמים?

ישנה אפשרות להעלים על הכתמים על ידי שימוש בתכשירים שונים. תכשירים שמיועדים להילחם בפיגמנטציה ולהחזיר את חייכם למסלולם. עם זאת עליכם לדעת כי מוטב יהיה למנוע את הופעת הכתמים מבעוד מועד. ברגע שתימנעו את הופעת הכתמים, לא תצטרכו להתמודד איתם בזמן אמת. הרי העלמת הפיגמנטציה לוקחת זמן, לעיתים היא תתפרס על פני מספר חודשים. עשו לעצמכם טובה ותעשו כל מה שאפשר כדי למנוע את הופעתה מראש. בעזרת מוצרי KB Pure תוכלו לראות את האור בקצה המנהרה בהקשר הזה.

איך ניתן למנוע פיגמנטציה? 

הדרך המועדפת למניעת פיגמנטציה תהיה להשתמש בקרם הגנה בכל חשיפה לשמש. כפי שאמרנו השמש היא אחד מהגורמים העיקריים להופעת כתמי פיגמנטציה. באותה נשימה ניתן להתייעץ עם רופא עור בכל פעם שמופיעים כתמים לא מוסברים. לרופא העור יש את הכלים הדרושים להתמודדות עם הכתמים הטורדניים הללו. תוכלו למצוא את עצמכם במצב בו הכתמים הללו כבר לא יטרידו אתכם עוד. ברגע שתהיו עם האצבע על הדופק יהיה לכם קל למנוע את הופעת הפיגמנטציה על פניכם.

כיצד אפשר להעלים כתמי פיגמנטציה? 

ישנם מוצרי הבהרה שמטרתם העיקרית תהיה להעלים את הכתמים שהופיעו. את מוצרי ההבהרה יהיה עליכם למרוח באזור בו התחילו להופיע אותם סימני פיגמנטציה. בו בזמן תוכלו להיעזר בטיפולי לייזר ובכל מיני טכניקות טיפול מתקדמות אחרות. אך עליכם לזכור כי מדובר על פרוצדורה ארוכה שיכולה לקחת זמן. מה שכן יהיה עליכם לראות לאחר הטיפול שיפור מסוים במצב הכתמים על עורכם. אם תראו כי הסימנים מתחילים להיעלם בהחלט מדובר על עניין שאמור לעודד אתכם.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות