חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

”מודיעין חופשית” = פעילות וארועים

 

עדכונים על פעילויות ואירועים בהם השתתפו חברי וחברות רשימת ”מודיעין חופשית” . מ.

 

  חברי וחברות סיעת מודיעין חופשית בראשותו של חבר המועצה אבי אלבז השתתפו בסופ"ש האחרון באירוע ראשון של הקהילה הגאה. סיעת מודיעין חופשית תמכה בקיום האירוע, ואף פרסמה אותו בעמוד הפייסבוק שלה. ממודיעין חופשית נמסר השבוע כי "מודיעין חופשית תמשיך לתמוך בקהילת הלהט?ב בעיר, בקיום ארועים ובתמיכה בהקמת בית לפעילות קבועה שישרת את הקהילה במודיעין-מכבים-רעות.

הגענו לאירוע בהרכב מלא כדי להביע את תמיכתנו בקהילת הלהט?ב בעיר, ושוחחנו עם אנשים שנכחו במקום. לאחר האירוע העלינו לפרסום בעמוד הפייסבוק של מודיעין חופשית את נאומו של אחד הנערים, שדיבר בצורה מדהימה וסיפר על זווית הראיה שלו על החיים ועל החשיבות של קבלת האחר (הסרטון נצפה מעל 10,000 פעמים עד כה!).

תגובת סיעת מודיעין חופשית בראשותו של חבר המועצה אבי אלבז להצבעה בישיבת מועצת העיר בעד הגשת עתירה לבג"צ נגד שר הפנים: "מודיעין חופשית היא הסיעה היחידה שנלחמת באופן קבוע נגד הכפייה הדתית ובעד פתיחת עסקים בשבת במודיעין-מכבים-רעות לפני חודש, כשהצענו במודיעין חופשית להגיש בגצ נגד שר הפנים שלא מקדם רישום התיקון לחוק שהיה מאפשר לפתוח עסקים בשבת במודיעין – כולם הצביעו נגד. ראש העיר החליט לערוך הצבעה נוספת בנושא, והפעם הצטרפו אלינו גם אחרים שהתנגדו רק לפני חודש. אילן בן סעדון נכח בישיבה אך יצא לפני ההצבעה ולא השתתף בה. בישיבה זו הסביר חבר המועצה אבי אלבז מדוע יש חובה להגיש בג"צ".

מ.  צילום באדיבות מודיעין חופשית
עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות