חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

בנט: ”בית יהודי חזק במודיעין טוב לתושבי וילדי העיר”

 

שר החינוך ויו”ר הבית היהודי, נפתלי בנט, הגיע אמש (ב) לאירוע הרמת כוסית של הבית היהודי במודיעין לרגל ראש השנה בהובלת ראש הבית היהודי בעיר, עמיעד טאוב.

 

באירוע השתתפו גם סגן שר הביטחון ח’’כ הרב אלי בן דהן, יו’’ר ועדת החוקה, ח’’כ סלומינסקי, יו"ר סיעת הבית היהודי ויו"ר שדולת הבריאות ח"כ שולי מועלם, ח’’כ מוטי יוגב, מנכ’’ל הבית היהודי, ניר אורבך, נציגי ציבור ופעילים. באירוע שנערך בביתם של  חברי הבית היהודי, משה ופרנסיס ארקינג נכחו כל מועמדי הבית היהודי למועצת העיר, נגה כץ, יעל בן שלמה, חבר מועצת העיר ג’וני קליין, ענת בראמי, יהודית פיש, רונית שני, אסף ישי, אמנון הר שושנים ואל’’מ במיל עוזי זימן. 
 
השר בנט התייחס להיכרותו עם טאוב, בין היתר בקידום נושאי בריאות רווחה וחינוך מיוחד ואמר: ״אני מכיר את עמיעד ופועלו ההתנדבותי שנים רבות. עמיעד הוא אדם שמחולל מהפכות חברתיות ואני בטוח שהוא וחבריו יחוללו מהפכה במעמדה של מפלגת הבית היהודי בעיר ויובילו את תחום החינוך  ובכלל, את כל תחומי החיים במודיעין’’.
 
בהתייחסות לפתיחת שנת הלימודים אמר השר בנט כי הוא שמח ששנת הלימודים נפתחה בצורה חלקה ושהתלמידים זוכים לחינוך איכותי ואישי מאי פעם, עוד הוסיף כי הוא מאמין בחינוך שמגשר על פערים בין קבוצות שונות באוכלוסיה.
 
השר בנט: "מודיעין היא עיר מיוחדת במינה, מודרנית ומתפתחת במהירות, המהווה מודל ליחסי דתיים חילונים ועל כן אנו רואים בנציגות שלנו בעיר חשיבות רבה. הדלתות שלי ושל חברי בממשלה ובכנסת פתוחות לכל פניה של עמיעד ושל הנציגים בעיר. אני שמח לראות כי ברשימה יש רוב משמעותי של נשים וצעירים במקומות ריאליים. זוהי הרשימה הטובה ביותר במודיעין״.
 
ניר אורבך, מנכ״ל הבית היהודי: ״עמיעד, יחד עם יתר חברי הבית היהודי, בנה רשימה מגוונת שמורכבת מפסיפס אנושי רחב ומרתק ושנותנת מענה לכלל האוכלוסיה במודיעין. הרשימה תצליח, בעז"ה,  להוות גורם משמעותי בעיריה לאחר הבחירות לרשות המקומית ותשמש בסיס כח רציני לקראת הבחירות לכנסת״. 
 
עמיעד טאוב: ״בכוונתנו להוביל את תחומי החינוך והחברה בעיר. אנו גם לא מתביישים ביהדותנו ובציונות, בערכים שעליהם צמח עמנו ואנו נייצג אותם בעיר. אני מודה לחברי, שר החינוך, השר בנט ולחברי הכנסת של המפלגה על ההתגייסות השוטפת לקידום משימות חינוכיות וחברתיות ועל בחירתם לפתוח את השנה החדשה בעיר מודיעין. הקשר שלנו עם השר ושאר חברי הממשלה והכנסת מהווה את אחד היתרונות המרכזיים של הרשימה שלנו עבור התושבים ואת אחד מהמפתחות החשובים לקידום העיר והנושאים החשובים לציבור במודיעין".
עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות