חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שיק במאה שקל

 

בשת”פ ייחודי וראשון בעיר בין ”ויצ”ו” לתחום התנדבות הנוער באגף נוער וצעירים בעירייה, השתלבו השנה נערים ונערות מתנדבים בביגודית המתחדשת של ויצ”ו, לצד מתנדבות ותיקות, כדי לסייע במיון ובסידור הבגדים הרבים שנתרמים מתוך ראייה צעירה ומתחדשת.

 

במסגרת הפעילות, ומתוך יוזמה של מתנדבות בוגרות וצעירות, נולד מיזם ה"מודי פופ-אפ", שמציע פרטי לבוש איכותיים לאירועים ונשפי סיום, בטווח מחירים של 100-30 שקלים, מתוך ראייה שמשלבת עלויות נמוכות, מיחדוש ואופנה מקיימת שמאפשרת להתחדש בפריטים יוקרתיים ואיכותיים במצב חדש לכל אירוע ולכל מטרה.

מרבית השמלות והחליפות נתרמו על ידי תושבות ותושבים בעיר ובנוסף, נרקם שיתוף פעולה עם מעצב ידוע שתרם פריטים יוקרתיים מהקולקציה שלו שגם הם נמכרו במחירים נמוכים כאשר כל ההכנסות נתרמות להבטחת המשך הפעילות של ויצ"ו.

ביום שני האחרון 20.5, נערכה מכירת הפתיחה ובני נוער רבים הגיעו למדוד, להתרשם ואף יצאו עם שלל רב של בגדי אירועים לקראת עונת הנשפים הממשמשת ובאה וכן עם בגדי יום יום מהביגודית.

המכירה כמובן נמשכת בשעות הפעילות וניתן גם להביא בגדי אירועים במצב מצוין ולאחר ניקוי. הביגודית של ויצ"ו, פתוחה בימים ראשון עד חמישי משעה 9:00 עד 14:00 ובימים שני ורביעי משעה 16:00 עד 19:00. בקרוב היא תיפתח גם בימי שישי בבוקר. רחוב אחלמה 1, שכונת אבני חן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות