חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תוכן שיווקי - best link >>

עידו עוז מחברת חכם משכנתאות מסביר: איך עובד תהליך ייעוץ משכנתא?

 

עידו עוז הוא מומחה לייעוץ משכנתאות, והוא כאן להסביר לכם מדוע כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שלוקחים משכנתא. אם אתם לקראת אחד הצעדים הכי חשובים בחיים שלכם, הכוללים קבלת הלוואה לטווח הארוך מהבנק, כדאי שתקראו את המאמר שלפניכם ותכירו את כל מה שחשוב לדעת על היועץ המקצועי שלכם

 

עידו עוז הוא מומחה לייעוץ משכנתאות, והוא כאן להסביר לכם מדוע כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שלוקחים משכנתא. אם אתם לקראת אחד הצעדים הכי חשובים בחיים שלכם, הכוללים קבלת הלוואה לטווח הארוך מהבנק, כדאי שתקראו את המאמר שלפניכם ותכירו את כל מה שחשוב לדעת על היועץ המקצועי שלכם.

המטרה של תהליך ייעוץ משכנתא

לא כל מי שמתכנן לבקש משכנתא מהבנק יודע בדיוק כיצד התהליך עובד, ויש אנשים החוששים מתהליכים בירוקרטיים ארוכים הכוללים גם התמקחות וחתימה על חוזה. בדיוק לשם כך אפשר להיעזר ביועצי משכנתאות, שמטרתם היא להוביל כל לקוח אל המטרה שלו ולעזור להם לעבור בקלות ובבטחה את כל התהליך עד שהם מקבלים את מפתחות הבית בידיים. עידו עוז מסביר שכדאי לפנות לעזרה של יועץ משכנתאות שאינו עובד בבנק משום שליועץ כזה יש אינטרס להשיג עסקה משתלמת לבנק, ויועץ חיצוני יתמקד רק באינטרס שלכם הלקוחות לקבלת משכנתא בתנאים הכי נוחים

איך יועץ משכנתא יכול לעזור לי?

הינה כמה מהתחומים שיועץ משכנתא יכול לעזור בהם כדי להקל עליכם את תהליך בקשת המשכנתא:

  • התאמת תנאי המשכנתא למצב הכלכלי האישי שלכם – אחד השלבים בפגישה הראשונה שלכם עם היועץ הוא להבין מהו המצב הכלכלי שלכם. זה כולל בדיקת מאזן ההכנסות וההוצאות החודשיות שלכם, בדיקת היסטוריה של הלוואות ודירוג אשראי, הוצאות מתוכננות בעתיד ועוד. כמו כן, היועץ ישאל אתכם מהו סכום המשכנתא שאתם מעוניינים לבקש, וייתכן שיציע לכם דרכים חלופיות לקבלת הכסף (כמו הלוואות חוץ בנקאיות או הלוואה מחברים או משפחה) כדי להקטין את סכום המשכנתא שתיקחו מהבנק. עידו עוז מסייע זה יותר מעשור ללקוחות רבים לקבל משכנתא בתנאים המתאימים למצב הכלכלי שלהם, כדי שהם יוכלו להגשים את החלום לרכוש בית בישראל מבלי לפשוט את הרגל או להסתבך בבירוקרטיה.
  • סקר שוק מפורט – אנשים בדרך כלל בוחרים בבנק שהם נמצאים בו שיהיה המלווה שלהם למשכנתא, אך דעו שזהו אינו בהכרח הבנק שייתן לכם את ההצעה המשתלמת ביותר. כדי לקצר את התהליך, יועץ המשכנתאות יעשה בשבילכם סקר שוק ויציג לפניכם את כל ההצעות הרלוונטיות מהבנקים השונים, ומהן תוכלו לבחור יחד את הבנק שתמשיכו איתו את תהליך קבלת המשכנתא.
  • ליווי צמוד והרבה ידע מקצועי – יועץ המשכנתאות שתבחרו ילווה אתכם לאורך כל הדרך בתהליך קבלת המשכנתא, מהפגישה הראשונה שלכם ועד לרגע שבו תיכנסו הביתה. לדברי עידו עוז, הידע הנרחב של היועץ בתחום המשכנתאות יהיה זמין בשבילכם בכל עת, והוא יהיה מוכן לענות לכם על כל שאלה, קטנה ככל שתהיה, ולהסביר לכם כל מושג שאתם אולי לא מבינים.
  • ייצוג מול הבנקים – בין שאתם חוששים להתמקח על התנאים שלכם או שאתם לא בטוחים בכלל אילו תנאים אתם רוצים לקבל בחוזה המשכנתא, היועץ יכול לעשות זאת בשבילכם. עידו עוז מסביר שהיועץ יכול לבוא איתכם לפגישות מול נציגי הבנקים, לשמוע איתכם את ההצעות ואף להתמקח בשמכם על התנאים שהנציגים מציעים.

 

סיכום

עידו עוז, בעל חברת חכם משכנתאות המתמחה בייעוץ משכנתאות מקצועי, ממליץ לכל אדם המעוניין לקבל משכנתא מהבנק להתייעץ עם איש מקצוע בתחום. הידע הרב של היועץ יעמוד לשירותכם בכל עת, ובעזרתו תוכלו לדעת מהם התנאים האופטימליים למשכנתא לפי המצב הכלכלי שלכם. כמו כן, היועץ ימצא בשבילכם את כל האפשרויות הקיימות לקבלת משכנתא מגורמים שונים, ואף ייצג אתכם במידת הצורך אל מול הבנקים כדי שתוכלו לקבל משכנתא המתאימה לכם בול.

 קרדיט תמונה: pixabay

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות