חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

מה צריך לדעת על גלאי העשן שיש לנו בבית?

 

הבית הוא מבצרנו ואנחנו מעוניינים להרגיש בו הכי בטוחים שרק אפשר. בין אם זה באמצעות התקנת מערכות אבטחה, כמו מצלמות, אזעקה, חיבור למוקד 24/7 ובין אם באמצעות הטמעת אביזרים אשר יכולים להתריע על התלקחות של אש

 

הבית הוא מבצרנו ואנחנו מעוניינים להרגיש בו הכי בטוחים שרק אפשר. בין אם זה באמצעות התקנת מערכות אבטחה, כמו מצלמות, אזעקה, חיבור למוקד 24/7 ובין אם באמצעות הטמעת אביזרים אשר יכולים להתריע על התלקחות של אש.
תארו לעצמכם סיגריה שנשארה דולקת או חלילה כלי שמתקלח על הכיריים. מדובר במערכת קריטית לבטיחות וגם הכרחית למשל בכניסה לנכס חדש לקבלת טופס 4.

לגלות לפני שיהיה מאוחר מדי

גלאי עשן קריטיים בכל בית כחלק ממערכת גילוי עשן כשיש דגמים מתקדמים במיוחד של גלאים שאפשר להתקין היום. ישנם מוצרים מסוגים שונים כמו פוטו אלקטריים (המכונים גם אופטיים) שמגיבים במהירות לשריפה בשלב מוקדם לפני שפורצת הלהבה זאת באמצעות חיישנים ייחודיים וכן קיימים בשוק גלאים שלמעשה מזהים עלייה בטמפרטורה – גלאי חום שנפוצים בייחוד באזורים שנוטים לעשן ואבק כמו מוסך או מטבל. גלאי יינון הם נפוצים מאוד במיוחד ויעילים בהתראה מפני התפשטות של שריפות.
ניתן לבחור מוצרים שמיועדים לאתר ולגלות עשן או ללכת על גלאים שמסוגלים לאתר אש חיה והאם המוצר יהיה מחובר לאזעקה. 

אילו גלאי אש קיימים ומה הסוג הנכון עבורכם?
הדגמים העדכניים מבוססים בעצם על מכשיר אלקטרוני עם חיישנים שיכולים לזהות עשן ולהתריע על כך אפילו אם מדובר בעשן בעוצמות נמוכות ולהפעיל גם אזעקה קולית או אם מחוברים למוקד – לשלוח על כך התראה למוקד.
הגרסאות המתקדמות של המוצרים החיוניים הללו הן מערכות יניקה מובילות לגילוי עשן שדוגמות אוויר באמצעות צנרת יניקה, שיכולה להבחין בחלקיקי עשן. היא מסוגלת לדגום את האוויר ולהבין אם יש בו עשן. מכשיר מסוג יניקה אפקטיבי מאוד, כי הוא מפשר זיהוי מידי ומדים של סימני אשן ויכולים לאתר סכנה. מלבד הפיצ’ר החכם היתרונות הם שמערכת היניקה המתקדמת יכולה להשתלב במערכות גילוי אש ועשן גם מהסוג האנלוגי ולתפקד בסינרגיה ביחד אתן.
יש להחליט היכן להתקין את המוצר כך שיהיה יעיל כמו מחוץ לחדרי שינה, במבואה, בחדר המדרגות בבניין. השוו בין הסוגים הקיימים בשוק כולל עלויות, רמת אמינות, אפשרויות התקנה, התאמה לחלל וכדומה.
לרוב בבית סטנדרטי יספיקו שני גלאי עשן במוקדים אסטרטגיים שונים בבית. שימו לב גם לאופן התחזוקה ואם תידרש מכם תחזוקה, כל כמה זמן ובאיזו צורה. 

איך לבחור גלאי אש אמינים וחכמים לבית?
בבחירת גלאים ביתיים אמינים וחכמים חשוב מאוד לוודא שהם אכן עומדים בתקנים הנדרשים בסטנדרטים המחמירים ביותר וכן לבחון שרוכשים אותם ממקור אמין כמו חברה המתמחה במערכות אבטחה שתספק לכם ייעוץ ברכישה.
יש לוודא שהם מותאמים לדרישות של מכבי האש וכן לחברות הביטוח והתקנים המחמירים ביותר של מכון התקנים הישראלי.
כדאי לבדוק אם יש על המוצר אחריות ולכמה זמן היא תקפה ומתי בעצם יידרש לרענן או להחליף. (לרוב מדובר בהחלפה כל 10 שנים).
כמו כן, יש לבחון איזה סוג התרעה הוא נותן והאם כדאי שיהיה מחובר למוקד, כך שאם אינכם בבית, יהיה גורם מקצועי שיוכל לטפל בבעיה ולפעול בהקדם להצלת הנכס.
זכרו שגלאי עשן חיוניים בכל סביבת מגורים וחשוב להחליט כבר עכשיו איזה דגם לרכוש ולהתקין אותו בדרך הטובה ביותר וכמובן, לוודא שהוא אכן עובד בזמן אמת ומזהה ביעילות את הימצאותו של עשן. יש לבצע בדיקות תקופתיות כדי לוודא שהמוצר אכן עובד כראוי.
זכרו שגלאי עשן יכול להציל חיים ולכן, וודאו שבצעתם את ההחלטה הנבונה ביותר בבחירת המוצר הטוב ביותר מחברה מובילה בתחום שתוכל לספק לכם את המוצר הטוב ביותר והשירות האמין והמקצועי ביותר. 

קרדיט תמונות: UNSPLASH 

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות