חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 9 – 15 בנובמבר 2018 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי: 9 – 15 בנובמבר 2018

 

 טלה

התקופה עשויה להאיץ אפשרויות של נסיעות ויוזמות תקשורתיות ברוכות. אלה עשויות לחזק אתכם בחלק מהחודשים של שנת 2019, ולהביא עימם הישגיות, כבוד והצלחה. המצב עשוי לסמל את סופם של תהליכים ולידתם מחדש, או מעורר את הצורך לנקות ולטהר את השטח לקראת הבאות, למרות שהמצב גם יכול גם לשקף מתח והתרחשויות פתאומיות, הדורשות תגובה מיידית.

 שור

ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות עשויים לאפיין את חייכם עד 22 בנובמבר. רבים מביניכם מייחלים למצוא שלווה ושקט, נראה שבין שתרצו ובין שלא, תיעשו מעורבים בדברים שבדרך כלל אתם מתרחקים מהם. כוכבכם ונוס עשוי להפסיק את נסיגתו רק לקראת ה-16 בנובמבר, מצב המצפה מכם להיות זהירים בענייני כספים ורגשות, להאמין פחות להבטחות ולשמור על דיסקרטיות.

 תאומים

ימי תחילת השבוע עשויים להעיד על אנרגיה טעונה ואתם זקוקים למנוחה ולשקט. שמרו על אנרגיה מבוקרת בימי תחילת השבוע. מערכות יחסים עוברות שינויים ותמורות, או שקיימת בריחה ממחויבות והשתחררות מכבלים. חשוב שתתכננו מראש את מה שאתם רוצים ומייחלים לו, תוך כדי התחשבות בסביבתכם ובמי שחולק את חייו איתכם. הרגשתכם עשויה להשתפר בהמשך החודש.

 סרטן

ענייני חו"ל ונסיעות עשויות לאפיין את התקופה. סימנים לתפנית חיובית מודגשים באוויר. ידיעה שעשויה להתקבל בפתאומיות תגרום לכם לשקול מחדש את תוכניותיכם. התחברו לאווירה סימפטית ואוהדת, ובכלל זה התרחקו מכל גורם מלחיץ. זכרו כי אתם עלולים להיקלע למצבים של אי נעימות בגלל מעורבות רגשית בעניינים שדורשים התייחסות רציונאלית.

 אריה

מיקום השמש במזל עקרב  ידגיש בשבועיים הבאים את בית הזוגיות והמשפחה שלכם. הפגינו גמישות כלפי הסובבים ופעלו למען דיאלוג פורה עם בני הזוג. מיקום ונוס במזל מאזניים עשוי להיטיב עמכם עם הפסקת נסיגת ונוס בתוך שבוע, וכוכב פלוטו בבית העבודה שלכם עשוי לזמן לכם הצעה מקצועית/עסקית. מומלץ להיות דרוכים מקצועית כדי לקדם שאיפות הקשורות לעתידכם.

 בתולה

ענייני תקשורת ונסיעות, בארץ או בחו"ל, עולים על הפרק. זה הזמן לצאת מהקליפה השמרנית שלכם ולהתיידד עם היקום סביבכם. אנשים שתכירו החודש יעשירו את עולמכם ואף ישנו את נקודת המבט שלכם. מומלץ בנוסף לצאת לנסיעות ולקיים שיחות טרנס-אטלנטיות. עם זאת, המתינו עם קבלת החלטות חשובות, עד לקראת ה-9 בחודש דצמבר ואילך. בהצלחה.

 עקרב

מיקום הכוכבים במזל עקרב מלמד על התחדשות בתחומים מרכזיים בחייכם. התשוקה לכוח או לעוצמה הופכת להיות משמעותית. בקרב רבים מכם קיים אפקט מצטבר של דחיפות להשיג דברים עכשיו, הרגע. עם זאת, מתנו את התגובות שלכם, וחכו עם קבלת החלטות חשובות רק לקראת החודש הבא. חשוב להימנע מלהיכנס לקונפליקט על רקע של פגיעות ואגו.

 קשת

מיקום הכוכבים במזל עקרב עשוי להשפיע על מצב הרוח שלכם ועל בריאותכם. כדאי שתימנעו מפעולות מאומצות, שכן נראה שכוחותיכם והמרץ שלכם יהיו מוגבלים. אתם מותשים, בעיות בריאות אולי מציקות לכם ואתם זקוקים לפסק זמן. חשוב שתנהגו בבגרות ותפעלו בהתאם למגבלות הקיימות. עם כניסת השמש למזלכם והפסקת כוכב התקשורת מרקורי במזלכם, אתם תתחזקו. 

 גדי

האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות בימי סוף השבוע, אך ימי תחילת השבוע עשויים לחזק אתכם ולשנות את הרגשתכם. הקסם האישי שלכם יזמן הצלחות תקשורתיות ויצירתיות, פגישות וקידום פרויקטים שעומדים על הפרק. מפגש עם אדם רב השפעה עשוי להביא לשינויים מיוחלים לגבי עתידכם. יש כאן מתח קונסטרוקטיבי שיאפשר לכם לתרגם את שאיפותיכם למעשים.

 דלי

האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות בימים ראשון-שני, אך אתם מתחזקים לקראת המחצית השנייה של השבוע. התקופה עשויה להתאפיין במתן דגש על ענייני חו"ל, או קריירה. בתוך אנרגיות לא קלות, צפויים לכם ימים זורמים ויצירתיים. תוכלו לפעול בהם לטובת עניינים שקצת נתקעו, הפעילות תצבור תאוצה, ותוכלו לרוץ קדימה עם האינטואיציות ועם הקול הפנימי שלכם.

 דגים

ענייני תקשורת ונסיעות בארץ ובחו"ל עשויים להעסיק אתכם. מנגד, כוכב נפטון (כוכבכם) במזלכם עשוי להעיד כי ייתכן מאוד שאתם נאלצים להתמודד עם קונפליקט  שיקצין מצב מבלבל עם אחד האנשים הסובבים אתכם.  שימו לב: מיקום כוכב מארס (מאחורי גבכם) עד סוף השבוע מצריך שמירה על כוחותיכם. כדי להימנע ממצב טעון תיאלצו לשנות גישה ולהבליג. שמרו על דיסקרטיות.

  

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות