חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

אתה לא הבנת את זה ברוך // קובי עצבני

 

בשבוע שעבר המתמודד ברוך בוכניק ואיתו מס’ גולשים מאוד לקחו ללב כתבה חדשותית שהעליתי באתר ואשר נושאה היה, דגל התורה ומודיעין. אז הנה ההזדמנות להסביר לכם שממש אבל ממש הוצאתם דברים מהקשרם. ובואו נכניס קצת סדר בבלאגן

 

ברוך ידידי, אני יכל להבין שלקחת ללב כשקראת את הידיעה שהעליתי כאן בשבוע שעבר: ברוך בוכניק - הגשר של החרדים למודיעין. יכל להבין גם את אותם מתי מעט גולשים שהתנפלו בחמת זעם להגן עליך. אז התגובות שלכם שם, בכתבה ולא הזזתי מהם אות אחת, אך הגיע הזמן לבאר, לפרש, להסביר ובעיקר לשאול האם אומנם הכעס כצעקתה.

גם אם תפשפשו בזכוכית מגדלת של שען עיוור לא תמצאו בידיעה רבע מילה על ברוך בוכניק כחבר מועצה וברוך כבעל כוונות זדון. ברוך בוכניק עצמו יתכן והוא מגיע עם כל הכוונות הטובות בעולם. בישיבות מועצת העיר בהן נכחתי, אני חייב להודות התגלה ברוך בוכניק כחבר מועצה עניני ומעשי והכי חשוב, אחד הבודדים שלא חשש  לאמר מה שהוא חושב. פשוט מודל לחיקוי לרוב חברי המועצה. אב זה לא היה נושא הכתבה ולכן את החלק השני שמרתי לכאן כמנהגי בטורי מעקב אחרי ידיעות שאני מעלה.  אז הנה ההזדמנות לאמר ובקול רם, ברוך בוכניק הוא לא האישו ול התמודד ברשימה אחרת, כל הידיעה היתה מסובבת ב 180 מעלות.

אלא מאי? ברוך בוכניק וציינתי זאת הינו מועמדה של דגל התורה החרדית ומבחינתי בוכניק אם הוא איש ישר ואין לו כוונה לעבוד על מי ששלח ומממן אותו והוא אכן להתרשמותי, מדובר באיש ישר לבב ומי שפיו וליבו שווים. ואני מאמין ביושרו למרות שעד רגע זה מפריעה לי מאוד העובדה שהוא לא מוכן לאמר בגלוי שהוא הנציג של המפלגה החרדית . מדוע הוא לא אומר זאת...פוליטית זה ברור, מוסרית... לא ממש.

אז אם יוצאים מההנחה שאכן לא יתכן שדגל התורה תעמיד מטעמה מתמודדים שאין להם כוונה ליישם את תוכניתם מרחיקת הראות, שהיא כניסה וחדירה לכל ישוב במטרה לנסות ולאכלס בנין, חצי רחוב, רבע שכונה ורק אז נתחיל לשמוע על הלחצים לסגור/לחסם רחוב פה ושכונה שם, כתובות גרפיטי על פיצוציות שפועלות בשבת. עם התורה של דגל התורה, עליה בוכניק ייאלץ להגן, הוא יצטרך להילחם נגד כל כוונה להפעיל כל סוג של תחבורת מוניות בשבת, ללחוץ לפתיחת מוסד חינוך חרדי כדוגמת למען אחי והרשימה עוד ארוכה.

אז אדון בוכניק וחברי הגולשים, תרגיעו ותפסיקו לחפש בציציות של כל חצי משפט שנכתב בתום לב ומתוך תפיסה אידיאולוגית. אני חושב שהגיע הזמן לאמץ חשיבה מעט יותר רחבה ומרחיקת ראות ולא להסתנוור מאישיותו של מועמדה של דגל התורה החרדית. ואם אתם לא מאמינים לי, תקפצו 10 דקות נסיעה לגבעת זאב, ותראו שם  איך החרדים שהחלו לאכלס שגונה מחוץ לגבעה, כבר החלו לבטא את רצונותיהם. שמח בגבעה, על השמח בבית שמש כולם כבר יודעים ושמח יכל להיות גם כאן לו ראש העיר היה מאפשר לאותו מוסד חינוכי לתקוע כאן יתד. עשה בשכל ביבס.

ואם באישי ציבור חרדים עסקינן... קחו למשל את ח"כ גפני וחבריו בכנסת. כשאתה שומע אותם מדברים על משכנתאות ובעיות איכות החיים, אין עליהם, העידית שבעידית, אבל איש מאיתנו לא שוכח שהכל טוב ויפה, אבל החברה שם משתתפים במשחק שבו הם יעשו את הכל להתחבב על כולנו, יפעלו בוועדות הכנסת וירדו על תופעות שחיתות וניהול תקין, אבל...   אבל כל זה קורה כשמאחורי הקלעים ובמו"מ קואליציוני הם דואגים רק לאינטרסים שלהם. בוכניק עדיין לא במקום הזה ממש, אבל חבר’ה, בוכניק הוא איש נהדר, בוכניק לא האישו. תשננו זאת שוב ושוב ואל תפלו בפח.

ולסיכום שוב אחזור על הפתיח. ברוך בוכניק אחלה של חבר מועצה. אחלה אבל הוא נציג של מפלגה חרדית שאין לה צורך וסיבה להכניס רגל וחצי רגל במודיעין, אז למה הם מוכנים להוציא ממון רב בדמות פרסום נרחב במקומונים ואף בהוצאה לאור של עיתון בחירות. אפילו מפלגת העבודה ויש עתיד לא הרשו זאת לעצמם, אז דוקא דגל התורה? משהו לא נראה טוב פה, תודו. בכל אופן, הבחור שלנו בחר לייצג את מי שבחר ואין לו או לגולשים הנזעמים על מה להלין.

ולסיום ממש אנקודה קטנה שמראה על הנתק בין מה שבוכניק ואנו יודעים לבין אותו עורך עיתון בחירות: "הבחירות הכי מרתקות במודיעין", זו הכותרת. נו, ברצינות עורך יקר... נסחפת ונראה בבירור שאינך חי בעיר ואף לט טרחת לקרוא מקומונים של מודיעין. אז הצעתי לתקן את הכותרת ל: הבחירות הכי משעממות במודיעין.. וכל מילה נוספת מיותרת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות