חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מחנה הקיץ בסימן עתיד ירוק יותר

 

השבוע הצטרפו למיזם הפרדת הפסולת העירוני גם חניכי תנועת הנוער הקונסרבטיבי-נוע"ם, במהלך מחנה הקיץ שלהם ביער בן שמן

 

שישים אחוז מתושבי העיר כבר מקפידים על הפרדת פסולת באשפה. כחלק מתהליך ההטמעה של המיזם בעיר מודיעין, ניתן דגש מיוחד על דור ההמשך בבתי הספר ובצהרונים. השבוע הצטרפו למיזם הפרדת הפסולת העירוני גם חניכי תנועת הנוער הקונסרבטיבי-נוע"ם, במהלך מחנה הקיץ שלהם ביער בן שמן.

במהלך המחנה הנערך במשך שבועיים הקפידו החניכים והמדריכים להפריד את שאריות המזון שלהם, ולהשליכם לפחים חומים שהובאו במיוחד ליער על ידי היחידה הסביבתית באגף השפ"ע, שקיימה גם הדרכה בנושא לצוות המדריכים של המחנה.

הפסולת האורגנית שהופרדה במחנה יחד עם כל הפסולת האורגנית של תושבי העיר הגיעה לאתר "חץ אקולוגיה" בו מכינים ממנה תחילה ביו גז, ומהשאריות קומפוסט (דשן) החוזר לחקלאות. בנוסף החניכים הקפידו על הפרדת הקרטונים משאר סוגי הפסולת, כאשר למקום הגיעה משאית של ק.מ.מ ולקחה את הקרטונים למיחזור.

ראש הדרכה במחנה, מאיה מצגר: "תנועת הנוער נוע"ם מאמינה ומחנכת את חניכיה לערכים של אהבת האדם ושמירה על הסביבה. אנחנו משתדלים לשלב תכנים ירוקים לאורך השנה, ושמנו דגש מיוחד במחנה הקיץ כמחנה ירוק. היה זה אך טבעי מבחינתנו למחזר את שאריות המזון של הארוחות אותן אנחנו אוכלים בשטח, כמו גם את הקרטונים בהם הגיע האוכל".

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות