חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

קובי אור עוזב את גל גפן

 

בקרב קבוצה שהפכה להיות כבר די מצומצמת של ותיקי העיתונאים המקומיים בעיר מודיעין, יש בעזיבתו של קובי אור, המזוהה בציבור בעיקר עם הטור "קובי עצבני", במקומון "גל גפן", משום סימן דרך היסטורי בתולדות העיתונות המקומית במודיעין הרווייה והצפופה באופן אנומאלי. יקי בז’ה סוקר את האיש, פעילותו ונסיבות עזיבתו . ולקובי- בהצלחה!!

 

לאחר 12 שנים בגל-גפן מודיעין נאלץ קובי אור לעזוב את העיתון בעקבות חילוקי דעות בלתי ניתנים לגישור עם העורך החדש של המקומון, איציק גרפל.

בתחילת חודש ינואר השנה עדכנתי כי איציק גרפל עומד להיכנס לתפקיד עורך גל-גפן מודיעין במקום ענבל בן ארי שיצאה לחופשת לידה, והצבתי את השאלות הבאות:

האם קובי אור ימשיך לכתוב ב"גל גפן"? מה יקרה כאשר בן-ארי תסיים את חופשת הלידה? את התשובות נקבל בוודאי עם הזמן. בינתיים נאחל לגרפל בהצלחה בתפקידו החדש.

ענבל בן-ארי חזרה בינתיים מחופשת לידה אך הועברה לתפקיד עורכת גל-גפן בקעת אונו - עדות להתבססותו של איציק גרפל בתפקיד עורך גל-גפן מודיעין. בקרב הברנז’ה המקומית לא היה ספק כי איציק גרפל וקובי אור לא יסתדרו יחדיו באותו עיתון, והשאלה היחידה היתה כמה זמן יקח עד לפיצוץ, ומי מהם יהיה זה שיידחק החוצה.

את הניצנים לחילוקי הדעות בין השניים ניתן היה לראות כבר בראשית חודש פברואר, כאשר נמתחה ביקורת על כתבה של קובי אור בפורום מודיעין בתפוז, טען אור בתגובה "אין לך תמיד אחריות שכל מה שכתבת אכן יתפרסם כלשונו", ובכך רמז כי מה שנכתב על ידו הוצא מהקשרו ע"י העורך גרפל.

המתחים המשיכו לבעבע במערכת גל-גפן מודיעין, עד אשר נפל לבסוף הפור בשבוע שעבר, וקובי אור הוא זה שייאלץ לארוז את חפציו ולעזוב את גל-גפן. קובי אור יסיים את עבודתו בגל-גפן ב-6 באוגוסט, לאחר שנים עשר שנה כאדם הדומיננטי והמזוהה ביותר עם גל-גפן מודיעין.

בדצמבר 2009 חגג גל-גפן מודיעין את גליון ה-1,000, וברכתי את גל-גפן במלים אלה:

"יחודו של גל גפן מודיעין הוא הטור קובי עצבני, טור דעה ססגוני בו כותבו, קובי אור, משמש פה לאזרח הקטן ונותן בראש למי שעושה שטויות שם למעלה. ברכות לקובי ולגל גפן ביום חגם - ולחיי הטורים הבאים!"

קובי אור מבטיח כי הטור "קובי עצבני" ימשיך להתפרסם גם בעתיד, באכסניה אחרת שתימצא לו.

קובי היקר, אתה בוודאי יודע שכל סוף הוא גם התחלה חדשה. תודה לך על תרומתך רבת השנים בסיקור הנוף המקומי ועל טור הדעה היחודי שלך. אין ספק שקוראים רבים יתגעגעו אליך, ואני מאחל לך הצלחה רבה בהמשך הדרך. לבלוג המלא: "מודיעין ווטש"

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות