חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 26 באוקטובר – 1 בנובמבר 2018 - חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי:  26 באוקטובר – 1 בנובמבר 2018

 

 

                                   ההורוסקופ של חוה מזור:  26 באוקטובר – 1 בנובמבר 2018

 

טלה

מעבר לעיסוקיכם ולאחריות הרבה המוטלת עליכם, אתם חשים מתח פנימי רב וחוששים מפני העתיד. השינויים העוברים עליכם הם פנימיים וחיצוניים ואתם כבר מייחלים לצאת מסטגנציה מעייפת ומכבידה. אין טעם להיכנס למרה שחורה, הפחיתו בפעילות מנטלית שוחקת. יש מביניכם כאלה שעשויים לזכות בהקלה בענייני כספים והשקעות, אם כי שמרו על זהירות.

 

שור

ימים אלה מדגישים את השאיפה לשלמות ואת ההתייחסות לפרטים, דבר שמגביר את הביקורתיות, אך גם את הרגישות והפגיעות. שימו לב: ונוס כוכבכם בנסיגה, ולכן מתקיים מאבק על שמירת המסגרת הקיימת מול הרצון של אחרים לשבור מסגרת תחרותית, תזזיתית וחונקת. מומלץ עכשיו להיות זהירים בענייני רגשות, להאמין פחות להבטחות ולשמור על דיסקרטיות.

 

תאומים

לבני המזל שביניכם מומלץ בחום לשמור על דריכות עסקית, ובמקביל, לא להיגרר להוצאה שקשורה לסיכון. חיכוך עם אנשים תובעניים לא מומלץ בעת הזו. זהירות: בעבודה חשוב שתביעו את עמדתכם ושתעמדו על שלכם. היבטים מסוימים מאפשרים לכם ליהנות מתמיכה, מצד שני, ויתור משמעו העברת השליטה לידי מישהו אחר ויצירת תקדים שאינו חיובי עבורכם.

 

סרטן

ימים שבת-ראשון עשויים עשוי להשפיע על מצב הרוח שלכם, או על בריאותכם, אבל אין כל מקום לדאגה. אתם תקשורתיים ויצירתיים במיוחד ומיקום כוכב ונוס בצמידות לשמש עשוי להצביע על מערכת יחסים שעשויה להתפתח בימים אלו. עם זאת, בגלל נסיגת כוכב ונוס חשוב לגלות זהירות רבה בכל מה שקשור למישור הרומנטי. השתדלו לקבל תחושה של איזון ותמיכה מאנשי שלומכם.

 

אריה

ימים אלה אינם קלים לכם, אתם רגישים מתמיד, ועשויים לסבול מעייפות ומשחיקה. אתם נתונים במצב רגיש וצריכים להנמיך ציפיות, שכן יש לכם הרגשה של איבוד שליטה על מה שקורה וזה מכניס אתכם ללחץ. כדאי שתביאו את עצמכם למצב יותר רגוע, ואל תכינו תוכניות מאמצות מדי, במיוחד בימים שני-שלישי. ימים רביעי-חמישי כבר מחזירים לכם את הצבע לפנים.

 

בתולה

הרגשתכם עשויה להשתפר ללא מחסומים וקשיים, ורבים מביניכם לפחות ירגישו מחוזקים ומאוששים. עכשיו יש בכם צורך לצאת מסטגנציה חונקת ולהכניס קצת יותר פלפל לחיים. עם זאת, שימו לב לא לפגוע במערכת יחסים ולייצר אי-הבנות וכעסים. אתם מסוגלים להוביל רעיונות דינאמיים ובאמצעות כריזמה ממגנטת וכושר שכנוע תוכלו לסחוף אחריכם אנשי מפתח חשובים.

 

מאזניים

אלה ימים עמוסים ולחוצים דבר שעלול להגביר את רגישותכם ואת הביקורת שלכם. כדאי לנסות להבחין בין נושאים שלגביהם חשוב לכם להתעקש לבין אלו שחשובים פחות כדי לא לגרור אסקלציה. ייתכן שאתם לא כל כך מרוצים מכל מה שקורה בחייכם, אך כדאי להפנים כי למעשה זהו מצב רוח חולף, והכל ייראה אחרת עם הפסקת נסיגת כוכבכם ונוס לקראת אמצע חודש נובמבר.

 

עקרב

התקופה מביאה עימה משב של פעילות בונה והישגית למי שמסוגל ליזום, להעז ולקדם בכוחות עצמו מטרות שחשובות לו. זוהי תקופה של פתיחות, התנסויות חברתיות נמרצות, רעיונות מהותיים ומציאת פתרונות לבעיות. הפן העסקי מבטיח מאוד וחובק עולם, הצמידות של כוכב ונוס לשמש שלכם בעקרב עשויה לחזק אתכם. עם זאת, בשל נסיגת ונוס - הימנעו מפעילות אימפולסיבית.

 

 

קשת

אתם מוצאים את עצמם בזיגזג בלתי נשלט הדורש מכם מיקוד ממוקד ואחראי. שמרו על ערנות ופוקוס, תנו לימים אלה לעבור מבלי לסבך את עצמכם, שכן ניגוד אינטרסים עם אחד האנשים סביבכם עלול להגיע לידי משבר. תנו לימים אלה לעבור מבלי לסבך את עצמכם. זכרו כי ה-23 בנובמבר פותח שבועות של מימוש פוטנציאל, יוזמות חדשות ומסעות כיבוש למיניהם, בהצלחה.

 

גדי

התקופה עשויה לרמז על מגמה של התחזקות, אך גם מקצינה אנרגיה תובענית שעלולה להכביד על תפקודכם. מערכת יחסים מסוימת עשויה לעמוד במבחן. שינוי אווירה ייטיב איתכם מאוד, ובמקביל, ייווצרו תנאים לליבון בעיות שנוצרו בקשר לקריירה או לעתיד המקצועי שלכם. רעננו קשרים חברתיים. מפגשים עם אנשים מפתח יוכלו למלא את חייכם בתוכן ובמשמעות.

 

דלי

זוהי תקופה מתישה ולא קלה, שעשויה להשפיע על המישור המשפחתי או המקצועי שלכם. מישהו מקשה עליכם והדרך הטובה ביותר להתמודד עימו היא להתעלם ולא להיגרר למאבקי כוח, אלה אינם רצויים לכם כרגע. לקראת ה-23 בנובמבר ואילך יחזרו הכוחות ועימם המרץ והחשק לעשות דברים, להתחיל ביוזמות ולממש מטרות. המתינו בסובלנות והתמונה עבור רבים מכם לפחות תשתנה לטובה. 

 

דגים

אתם משאירים מאחור את המועקה, החולשה, הכובד והדאגות. תחוו ימים מהנים, בהם תשתפר ההרגשה ותחזרו לפרופורציות הנכונות. עם זאת, לאחדים מכם ארמוז כי מסתמנים מתחים, או קונפליקט לא רצוי, וכדי להקטין את הפגיעות והנזקים כדאי להיות מודעים למה שקורה, לנהל את החיים בהיגיון ובשיקול דעת ולא מתוך רוגז טעון, שרק עלול להזיק לתפקודכם.

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03   כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות