חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

הביצועיסט החברתי  של ברוך

 

פעיל הציבור יוסי אביבי מצטרף לרשימתו של יור תנועת גשר וחבר מועצת העיר, ברוך בוחניק ויתמודד על מקום במועצת העיר בבחירות הקרובות אביבי: נייצר התייעלות לטובת התושבים בכל מה שניגע בו

 

חיזוק משמעותי לרשימתו של חבר מועצת העיר, ברוך בוחניק לקראת הבחירות למועצת העיר עם הצטרפותו של פעיל הציבור המוכר, יוסי אביבי לרשימתו. אביבי בן 48 נשוי ואב לשישה ילדים הוא תושב שכונת קייזר (אבני חן) היה ממקימי בית הספר אבני החושן ופעל להקמת רשת גני הילדים הפטורה מאזורי רישום "מאורות מודיעין".

אביבי הינו בוגר מדעי המחשב ,מתמטיקה וסטטיסטיקה מאוניברסיטת בר אילן ועובד היום בתפקיד מחקר ופיתוח בחברת ההיי טק בתל אביב.
במודיעין מוכר אביבי כפעיל ציבור וכפעיל מאד בעמותה הצרפתית משך שנים רבות. אביבי כיהן בעבר כחבר הנהגת ההורים בממ"ד אבני החושן ממ"ד דרכי יהודה ושימש גם כיו"ר הנהגת ההורים בישיבה התיכונית של מודיעין .
אביבי היה ממובילי המאבק המוצלח למען ביטול תקורות הניהול שלקחו רשתות החינוך מכספי ההורים בכל מוסדות החינוך בארץ.

ברוך מחוזק

את אחד מהישגיו הגדולים האחרונים המשפיעים על כולנו בכבישים רשם אביבי במסגרת פעילותו ההתנדבותית ליצור קווי תחבורה ציבורית מותאמי צרכים ממודיעין למרכזי התעסוקה של עובדי ההיטק בתל אביב ויצר מודל שנלמד ומשוכפל לערים נוספות לאחר שהמודל שיצר הפך להצלחה גדולה.
יוסי אביבי מסר:’’ גדלתי בבית שבו העשייה הציבורית הייתה חלק מהחינוך , לאחר שנים של עשייה התנדבותית ציבורית חיצונית ולאחר שהוכחתי שרעיונות יצירתיים של אזרחים יכולים להביא לשינוי לטובת הציבור, אני חושב שראוי לקחת צעד אחד קדימה את הפעילות ולנסות לשרת את הציבור במועצת העיר בלי ’פילטרים’ ובכך לנסות ולהגדיל את השפעתי בתחומים נוספים.
מצאתי בברוך בוכניק חבר ושליח ציבור אמיתי והחיבור בינינו טבעי כי בפעילות שלו ניכר שכל נשמתו מיועדת להיטיב עם תושבי מודיעין . אני בטוח כי הציבור במודיעין יצביע בעד הקבלות והמעשים שאנחנו מציגים כי הציבור בעיר חכם ויודע להבדיל בן מעשים לבן דיבורים"
חבר מועצת העיר ויו’’ר תנועת ’גשר’ ברוך בוכניק מסר:’’ לחצתי חזק ואני מודה ליוסי שנענה לבקשתי והסכים להצטרף לתנועה המשלבת דאגה לכל תושב לצד ייצוג ברור וגאה לציבור אנשי ההיטק שגר בעיר מודיעין. כניסתו של יוסי למועצת העיר הינה מתנה לתושבי העיר שירוויחו נציג אמיץ, ישר דרך ,יסודי ולא מתפשר בצמרת קבלת ההחלטות העירונית’’.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות