חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

משחק העונה בליגה לנוער

 

המחזור השמונה עשר בליגה המחוזית לנוער, הפגיש בין שתי הצועדות בראשות הטבלה - עוצמה מודיעין, המוליכה את הטבלה ללא הפסד ואת הדולקת בעקבותיה, קבוצת אליצור חשמונאים - שבמאזנה הפסד אחד בלבד - 54:63 למודיעין בסיבוב הראשון

 

למרות שמדובר בקרב על המקום הראשון, שתי הקבוצות באו במטרות שונות למשחק: עוצמה מודיעין, אותה מאמן אשר חגי, באה למשחק במטרה להתקרב עוד יותר לעלייה לליגה הארצית לנוער ואילו חשמונאים, אותה מאמן יואב קליינמן, באה במטרה "לנקום את ההפסד מהסיבוב הראשון" ולנסות לזכות באליפות (לחברים מחשמונאים יש בעיה לשחק בליגה הארצית לנוער כיוון ששם יש דרישה לשחק באולם סגור וזה כפי שידוע לנו - לא ממש קיים בחשמונאים...).

לא פחות ממאה חמישים צופים נקבצו ובאו לאולם הספורט העירוני, במטרה לחזות במשחק העונה (ואולי גם למצוא מסתור מהגשם השוטף שירד בחוץ...).

פתיחת המשחק הייתה שקולה והיתרון עבר מצד לצד. שלשה של יובל ברזילי ומסירה שלו לשי ביבס שהשיג סל ועבירה, העלו את מודיעין ליתרון וארבע נקודות רצופות של תם פולובין, חתמו את הרבע הראשון בתוצאה 12:18 למודיעין.

הרבע השני נפתח עם שלשות של ברזילי ושי ביבס וחדירה וירטואוזית לסל של אור גרינפלד, העלתה את מודיעין ליתרון 18:28. חשמונאים נשארה בתמונה בעזרת ארבע שלושת שקלעה ברבע השני ושלשה של אילן כץ, צימקה את הפער לשתי נקודות בלבד לטובת המארחים. שלשה מהעבר השני של טל אגמי ועבירה בלתי ספורטיבית שנשרקה נגד חשמונאים, עצרה את המומנטום של האורחים ומודיעין חזרה לשלוט במשחק.

הסל היפה במשחק - יאיר אנג’ל חטף כדור, רץ להתקפה ומסר כדור למעלה שמאלה לטל אגמי שהגיע בתזמון מדויק להפליא לכדור והמשיך בצעד וחצי אל הסל. במחצית מודיעין ביתרון 31:41.

למה לא מספרים לנו שום דבר? המחצית השנייה יצאה לדרך, אבל רק קבוצה אחת נראתה על המגרש - עוצמה מודיעין. שלשות של פולובין וביבס, ארבענקודות של אגמי וסל נוסף של ביבס, הוליכו ריצה של 0:12 למודיעין שעלתה ל 31:53. אילן כץ חטף כדור ויצא להתקפה מתפרצת של אחד מול ארבעה. "מישהו מוכן לעזור לו?" שאלו ביציע. "הוא לא צריך" הייתה התשובה ביציע ואכן כץ הצליח לקלוע בלי מעט עזרה מידידיו. 42:62 למודיעין לאחר שלושה רבעים.

אור גרינפלד במשחק הגנה מצוין, סחב רגל על המגרש, אבל לא היה מוכן לרדת מהפרקט והמשיך לשחק במשחק. אסף בן ממס מצא את אגמי לשלשה שהעלתה את הפער לעשרים וחמש הפרש. 44:69.

אשר חגי דאג לסדר "סטנדינג אוביישן" לשחקני החמישייה ומנגד אמיר ליפשיץ קלע שתי שלשות רצופות. "עוד שבע כאלו וניצחנו" ניסו להתעודד ביציע החשמונאי, אבל עד הסיום, האורחים לא קלעו יותר ומנגד ירדן מועלם שעלה מהספסל צבר ארבע נקודות והמשחק הסתיים לו בניצחון גדול 80:52 לעוצמה מודיעין.

קלעו למודיעין: טל אגמי קלע 15 נק’ במחצית השנייה וסיים עם 22 נק’ 6 ריב’ ושלוש שלשות, שי ביבס 19 נק’ ו 4 ריב’, תם פולובין 11 נק’ 4 חט’ ו 4 ריב’, יובל ברזיל - השחקן שעושה קצת מהכול - 8 נק’ 5 חט’ 4 אס’ ו 2 חס’, אור גרינפלד עם לחימה אדירה בהגנה - 7 נק’ 14 ריב’ 3 חט’ ו 2 חס’, גל שלזינגר 6 נק’, ירדן מועלם 4 נק’ ויאיר אנג’ל 3 נק’. עוד שותפו - מתן פירוסטלה, גיא אלימלך, אסף בן ממס וגיא צור.

קלעו לחשמונאים - אמיר ליפשיץ 16 נק’ 5 ריב’ וארבע שלשות, אילן כץ 11 נק’, סמי טובר 8 נק’, דביר וקסלר 7 נק’ ו 8 ריב’, אלי גולדברגר 6 נק’, איתן זיון 2 נק’, זיו קרן ונחשון שפיגלמן - נקודה אחת כל אחד. עוד שותף - שמואל שפילגמן.

כשנותרו שלושה משחקים לסיום העונה, מודיעין צועדת ביתרון שתי נקודות על חשמונאים ובזכות הניצחון הכפול במפגשים בין הקבוצות, הרי שניצחון אחד של מודיעין, או הפסד אחד של חשמונאים, יבטיחו את המקום הראשון לשחקניו של אשר חגי ממודיעין. חגיגות האליפות יידחו בחודש לפחות, בשל פגרת הפסח.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות