חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תקציב המלגות לסטודנטים גדל ל-130 אלף שקל

 

לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית אושר התקציב בוועדת המלגות בראשות משה לוי ונקבעו קריטריונים לחלוקה המשלבים גם תרומה לקהילה

 

ועדת המלגות העירונית בראשות חבר המועצה, עו"ד משה לוי, התכנסה השבוע לקביעת קריטריונים לחלוקת מלגות לסטודנטים לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית.

אם בתחילת הקדנציה עמד התקציב על 40 אלף שקל הרי שבמהלך השנים האחרונות חל גידול משמעותי והשנה יחולקו מלגות בשווי של 130 אלף שקל.

את הוועדה הוביל בארבע השנים האחרונות, משה לוי ("שחר עושים חינוך"), כשהוא פועל להגדלת התקציב וקביעת קריטריונים ברורים לחלוקת המלגות. כאמור השנה עומד התקציב על 130 אלף שקל לאחר שבשנה התקציבית הקודמת הוא כבר גדל ל-90 אלף שקל.

משהו לוי: "עיקרון מרכזי עליו הוחלט הוא לוודא כי הסטודנטים אשר נמצאים זכאים למלגות מתחייבים גם לתרומה חזרה לקהילה באמצעות פעילות חברתית וקהילתית. בכך מושג מעגל של תרומה בה מחד, העירייה תורמת ומסייעת לסטודנטים הזכאים לכך אולם מאידך היא מוודאת המשך התרומה והעמקת המחויבות החברתית של כלל התושבים בעיר."

עוד הוסיף לוי: "נושא המלגות לסטודנטים הוא אחד הנושאים אשר באמצעותו ניתן לראות את החשיבות של חברי מועצה הרואים את נושא החינוך באופן מערכתי כולל ושמים אותו כנושא עיקרי במרכז פעילותם".

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות