חיפוש

 

 
לדף הבית >>     מאמן מכירות, גיל מאיר >>

מה אומרים ללקוח בהליך המכירה שהמחיר יקר לו

 

מה להשיב ללקוח שאומר שהמחיר שאתם דורשים ממנו יקר לו? לגיל מאיר מאמן המכירות יש תשובה.. כנסו...

 

כאשר לקוח אומר לך שהמחיר יקר לו, זהו סימן לכך שיש לו חשש או התנגדות לרכישה. חשוב להגיב בצורה מקצועית ואמפתית כדי לשמור על הקשר ולנסות למצוא פתרון.

להלן כמה אפשרויות תגובה, בהתאם למצב:

  • הקשבה והבנה:

    • "אני מבין את ההתלבטות שלך לגבי המחיר. אפשר שתספר לי קצת יותר על מה חשוב לך במוצר/שירות הזה?"
    • "תודה על הכנות שלך. אני שומע שמחיר הוא שיקול חשוב עבורך."

      (המחיר מאוד יקר לי! כיצד מומלץ לטפל בהתנגדות המחיר. mcity).

  • הדגשת הערך:

    • "המחיר משקף את האיכות הגבוהה של המוצר/שירות הזה, ואת היתרונות הייחודיים שהוא מציע לך."
    • "כשאתה משקיע ב-(מוצר/שירות), אתה משקיע בעצמך/בעסק שלך לטווח הארוך."
  • הצעת חלופות:

    • "יש לנו גם אופציות אחרות שמתאימות לתקציב שלך. האם תרצה לשמוע עליהן?"
    • "אנחנו יכולים להתאים לך חבילה אישית שמתאימה לצרכים ולתקציב שלך."
  • הצעת תנאי תשלום נוחים:

    • "אנחנו מציעים אפשרויות תשלום נוחות כמו חלוקה לתשלומים או הנחה בתשלום במזומן."
    • "אנחנו יכולים לבדוק איתך אפשרות להחזר על חלק מהתשלום לאחר תקופה מסוימת."
  • הדגשת היתרונות התחרותיים:

    • "בהשוואה למתחרים שלנו, המוצר/שירות שלנו מציע (רשימת יתרונות ייחודיים)."
    • "ההשקעה הראשונית תתבטא בחיסכון בעלויות ארוכות טווח."
  • יצירת תחושת דחיפות (בזהירות):

    • "המחיר הזה תקף רק לזמן מוגבל. לאחר מכן, המחיר יעלה."
    • "כמות המוצרים/שירותים הזמינה מוגבלת."

      (מה הסיבה לכך שיש אנשי מכירות שחוששים מפגישה פרונטלית. mcity)

דוגמאות נוספות:

  • "אני מבין שאתה מחפש את המחיר הטוב ביותר. בוא נראה איך נוכל לעזור לך להשיג את המטרה שלך."
  • "אני רוצה לוודא שאתה מבין את כל היתרונות שתקבל מהמוצר הזה, כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת."
  • "אני מוכן לבדוק איתך אפשרויות נוספות כדי למצוא את הפתרון המושלם עבורך."

טיפים נוספים:

  • הימנע מלחץ: אל תנסה לכפות את המכירה. תן ללקוח את הזמן לחשוב על ההצעה שלך.
  • הקשיב היטב: הקשב לתשובות של הלקוח והתאם את ההצעה שלך בהתאם.
  • הצג את היתרונות: הדגש את היתרונות הייחודיים של המוצר/שירות שלך.
  • השתמש בשפה חיובית: השתמש במילים חיוביות ובוטחות כדי ליצור רושם טוב.
  • עקוב אחר ההתקדמות: לאחר השיחה, עקוב אחר ההתקדמות ושמור על קשר עם הלקוח.

זכור: המטרה היא למצוא פתרון שיספק את צרכי הלקוח וישביע את רצונו. גישה גמישה ואמפתית תסייע לך לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות שלך.

יש לכם עוד שאלות לגיל מאיר, מאמן מכירות, כל הארץ? כנסו!

052-5252208 המיניסייט שלי

 

דברו איתנו ב whatsapp   
רוצים עוד פרטים? כנסו!

 

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות