חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הגדלת התקציב לטובת בני הנוער והגמלאים

 

מחזיק תיק הנוער מוטי גרונר מדווח על אישור הגדלת התקציב לטובת הנוער והגמלאים ומכנס את פורום "הנוער לאן" לדיון המשך בפיתרון בעיית האלימות

 

במסגרת אישור תקציב העירייה לשנת 2008, אושרו גם בקשותיו של מחזיק תיק הנוער התרבות והספורט, מוטי גרונר, להקצות תקציבים נוספים לתחומים שבאחריותו.

"דרישותיי לתוספות תקציב בתחום הנוער התרבות והספורט התקבלו כמעט כולן. ייצגתי גם את המתנ"ס במו"מ התקציבי מול גזברות העירייה וכן את מחלקות התרבות והספורט ולשמחתי הצלחתי לשכנע את הגזברות בצרכים הייחודיים בתחומים אלה".

במסגרת התקציבים שביקש גרונר אושרה בין היתר גם הגדלה למועדון הנוער בעמק דותן. גרונר: "אני מזמין את הציבור לבקר במקום. בשבועות האחרונים כבר נרכש ציוד רב ונוסף והמקום זוכה לפופולאריות רבה בקרב בני הנוער. במהלך השביתה הארוכה של התיכוניים הוא הוכיח עצמו ופעל מסביב לשעון".

כמו כן מוביל גרונר מטעם העירייה ביחד עם תושב העיר גדעון אייגס פרוייקט בהיקף של כ-1 מליון דולר, שמטרתו הקמת מבנה שירכז בתוכו את כל הגופים העירוניים והחוץ עירוניים הפועלים בעיר. בעקבות פעילותו של גרונר אושר תקציב של 50,000 שקל להתחלת תכנון והתנעת הפרוייקט שימומן מתרומות.

גרונר הוסיף כי גם לגימלאים הוכפל תקציב הפעולות ויעמוד בשנת 2008 על 100 אלף שקל.

גרונר: "התקציב מבטא שינוי בסדר העדיפויות שאני מוביל בעבודה אינטנסיבית מאז שסיעתי (מרחב-למודיעין) נוטלת חלק בעשייה בעירונית. אוכלוסיית הנוער מצד אחד והגמלאים מצד שני הן קבוצות חשובות בקהילה ויש לתמוך תקציבית בעידוד פעילויות יעודיות בתחומים אלה."

השבוע מכנס גרונר את פורום הנוער לאן לדיון המשך בנושא הטיפול באלימות הנוער בפרט ובבעיות הנוספות בתחום זה. ישיבה ראשונה התקיימה בנושא לפני כחודשיים ואלו כעת מתכונן הפורום לסיעור מוחות על מנת להגיע להצעות פעולה אופרטיביות בנושא מניעת אלימות.

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות