חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

דרור אטרי נבחר לנשיאות איגוד לשכות המסחר

 

יו"ר פורום יוזמה במודיעין, דרור אטרי, נבחר לנשיאות איגוד לשכות המסחר בישראל. הערכה: בחירתו תקדם עסקים קטנים ובינוניים בעיר ובסביבה

 

דרור אטרי, יו"ר פורום יוזמה במודיעין, נבחר לנשיאות לשכות המסחר בישראל בבחירות שהתקיימו ביום רביעי שעבר באסיפה הכללית של האיגוד שהתקיימה במלון הילטון ת"א בנוכחות נשיא המדינה שמעון פרס, אלי ישי שר התמ"ת, ובכירים מהמגזר העסקי.

לפני שלושה חודשים קיבל אטרי פנייה מחברי הדור הצעיר בלשכה אשר ביקשו ממנו להתמודד ולייצג אותם בלשכת המסחר. אטרי, מנכ"ל אפיק עוז ובטחון בע"מ, הסכים לקחת על כתפיו את קהילת העסקים הצעירה של ישראל ונערך היטב לבחירות בהן כאמור נבחר לאחד מ-11 נשיאי איגוד לשכות המסחר החדשים.

דרור אטרי, נרגש מבחירתו, אולם כבר מסתכל על יום המחר. אטרי: "עומדים לפנינו נושאים חשובים שצפויים לשנות את מפת העסקים לא רק בלשכת המסחר, אלא במגזר העסקי בישראל בכלל. יש נושאים רבים חשובים עד מאד שיש לטפל בהם בשנים הבאות."

"בכוונתי לשים דגש על פעילות העסקים הקטנים והבינוניים בישראל אשר לא זוכים להערכה מספקת. אנו עדים לנתונים נוראיים בהם למעלה מ-40% מכלל העסקים הקטנים והבינוניים בישראל נסגרים, פושטים רגל או נמצאים במצוקת אמת. בכוונתי לפעול בכל כוחי ולגייס את מיטב המוחות על מנת לטפל בסוגיה חמורה זו".

עוד מוסיף אטרי כי: "ישנם נושאים נוספים וחשובים שיש להעלות לסדר היום באופן המיידי, ביניהם סוגיית הפחתת ארנונה לעסקים, בניית קרנות פנסיה לעצמאים וקביעת תעריפי סף להשתתפות במכרזים ועוד".

מייד עם סיום הבחירות חברי פורום יוזמה בעיר מודיעין הפתיעו את אטרי יו"ר התנועה במסיבת ניצחון.

גבי ווקילנסון חבר הנהלת פורום יוזמה, לשעבר ע. מנכ"ל וסגן מנהל מרכז השקעות בתמ"ת: "אטרי בולדוזר אמיתי, הוא רואה מטרה ומגיע אליה ויהי מה. מעבר לכך אני משוכנע שאטרי כמי שהוביל את וועידת העסקים הראשונה של מודיעין, ימשיך לייצג נאמנה את הקהילה העסקית הן במגזר העסקי בכלל והן באיגוד לשכת המסחר בפרט."

"האזור זקוק לזריקת עידוד מאד רצינית וכדי שעסקים ייפתחו כאן במודיעין ולא בתל אביב מושכת העין, דרושות הטבות רבות לעסקים קטנים ובינוניים. אני משוכנע שאטרי ער למצב העסקים התקוע משהו באזור, ישים דגש על פיתוח עסקי של אזור מודיעין".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות