חיפוש

 

 
פורום המומחים mcity
facebook שתף את פורום המומחים בפייסבוק   whatsapp

 

נושא ההודעה
שואל
אילו פירות בחורף כדאי לאכול
טל חיים

אילו פירות בחורף כדאי לאכול

מהם הפירות שנחשבים למזינים והבריאים ביותר?מדוע?
אם אני צרכיה לתת תשובה מאוד מאוד כללית... מומלץ מאוד לאכול פירות העונה כי הם הפירות הכי טריים שתמצאו במדפים.
החורף היא עונה מאוד מאתגרת בכל מה שקשור לבריאות שלנו: ובטח החורף הזה שאנחנו גם במלחמה עם מצב רוח מטלטל, סטרס מוגבר ויש גם ווירוסים באוויר חופשי, המשקל לרוב עולה, מצב של סטרס מתמיד וווירוסים יוצרים מחלות שפוגעות במערכת החיסון.
בחורף רצוי לצרוך הרבה ויטמין סי (שומר על מנגנון של מערכת החיסון ) כך שאני מאוד ממליצה לאכול תותים
( יש לשים לב שאין אלרגיה לתותים כי לא מאט אנשים סובלים מרגישות לתותים)
בחורף רצוי לאכול אוכל חם, הזדמנות נהדרת לתפוחי עץ ואגסים בתנור עם קינמון ופירות יבשים, אגסים לדוגמה מכילים נוגדי חמצון, ויטמין C ונחושת - שידועים כמחזקים את המערכת החיסונית ומשכללים את יכולתו של הגוף להילחם בזיהומים פוטנציאליים.
ויטמין C משפר גם את פעולתם של תאי הדם הלבנים ומסייע במניעת מחלות כמו הצטננות.
הקלמנטינה ששייכת למשפחת ההדרים, מכילה כמות יפה של ויטמיני סי, מינרלים, מים ומאט קלוריות.
חשוב מאוד לשים לב שגם קלמנטינה ואשכוליות מכילות תרכובות שעשויות לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות.
קיווי נחשב לאחת מהתרופות הטבעיות היעילות ביותר נגד צינון, זאת בעיקר בשל תכולת ויטמין C גבוהה.
ואם אפר לא לוותר על בננה,מכילה ויטמינים מקבוצת A, C ו-6B, אשלגן, מגנזיום, חומצה פולית, נוגדי חמצון וגם ברזל, חלבונים, פחמימות, שומנים וסיבים. בקיצור, תוכלו למצוא קצת מכל מה שאתם צריכים מבחינה תזונתית בבננה אחת. גם כאן אפשר להכין בננות בתנור מעדן ומתאים מאוד לעונת החורף.
ממליצה מאוד בחורף לשלב דייסה של שיבולת שועל ופירות ובכך אנו ממש תומכים בבריאות שלנו, שיבולת שועל מאוד מרגיעה וביחד עם הפירות יוצרים מן הגנה לבריאות במצב מלחמה וגם לחורף שמביא לנו לא מאט ווירוסים בסביבה.
אילו פירות בחורף כדאי לא...
הרחב

שלום טל חיים, לשאלתך מהם הפירות שנחשבים למזינים והבריאים ביותר?מדוע?
אם אני צרכיה לתת תשובה מאוד מאוד כללית... מומלץ מאוד לאכול פירות העונה כי הם הפירות הכי טריים שנמצא במדפים.
החורף היא עונה מאוד מאתגרת בכל מה שקשור לבריאות שלנו: ובטח החורף הזה שאנחנו גם במלחמה עם מצב רוח מטלטל, סטרס מוגבר ויש גם ווירוסים באוויר חופשי, המשקל לרוב עולה, מצב של סטרס מתמיד וווירוסים יוצרים מחלות שפוגעות במערכת החיסון.
בחורף רצוי לצרוך הרבה ויטמין סי (שומר על מנגנון של מערכת החיסון ) כך שאני מאוד ממליצה לאכול תותים וקווי
( יש לשים לב שאין אלרגיה לתותים כי לא מאט אנשים סובלים מרגישות לתותים)
בחורף רצוי לאכול אוכל חם, הזדמנות נהדרת לתפוחי עץ ואגסים בתנור עם קינמון ופירות יבשים, אגסים לדוגמה מכילים נוגדי חמצון, ויטמין C ונחושת - שידועים כמחזקים את המערכת החיסונית ומשכללים את יכולתו של הגוף להילחם בזיהומים פוטנציאליים.
ויטמין C משפר גם את פעולתם של תאי הדם הלבנים ומסייע במניעת מחלות כמו הצטננות.
הקלמנטינה ששייכת למשפחת ההדרים, מכילה כמות יפה של ויטמיני סי, מינרלים, מים ומאט קלוריות.
חשוב מאוד לשים לב שגם קלמנטינה ואשכוליות מכילות תרכובות שעשויות לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות.
קיווי נחשב לאחת מהתרופות הטבעיות היעילות ביותר נגד צינון, זאת בעיקר בשל תכולת ויטמין C גבוהה.
ואם אפשר לא לוותר על בננה,שמכילה ויטמינים מקבוצת A, C ו-6B, אשלגן, מגנזיום, חומצה פולית, נוגדי חמצון וגם ברזל, חלבונים, פחמימות, שומנים וסיבים. בקיצור, תוכלו למצוא קצת מכל מה שאת צריכה מבחינה תזונתית בבננה אחת. גם כאן אפשר להכין בננות בתנור מעדן ומתאים מאוד לעונת החורף.
ממליצה מאוד בחורף לשלב דייסה של שיבולת שועל ופירות ובכך אנו ממש תומכים בבריאות שלנו, שיבולת שועל מאוד מרגיעה וביחד עם הפירות יוצרים מן הגנה לבריאות במצב מלחמה וגם לחורף שמביא לנו לא מאט ווירוסים בסביבה.

0585430091

הוסף תגובה

x
שם: *
כתובת: *
טלפון: *
מייל: חובה למבקשי קבלת התגובה במייל
כותרת: *
תוכן: *
  קראתי והסכמתי לתנאי השימוש בפורום

 

 

 
 
 
 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות