חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

נציגי BNI נפגשו עם מנכ’’ל העירייה

 

 

קבוצת בעלי עסקים קטנים עד בינוניים בעיר, המשתייכים לקבוצת הרישות העסקי BNI, קיימה פגישת עבודה עם מנכ"ל העירייה, יורם כרמון. הפגישה התקיימה כהמשך להזמנה שקיבלו הנציגים מכרמון באוגוסט האחרון בעת שהתארח במפגש הקבוצה.

בין הנציגים שהגיעו למפגש הייתה יו"ר BNI מודיעין, השוקולטייה עליזה סיקירסקי, בעלת קו השוקולד הכשר למהדרין או-שוקולה, עו"ד דרור כהן-אורגד, בעל משרד עורכי דין ומגשר, ענבל רץ-גילמור, בעלת סטודיו הציפור הצהובה לעיצוב וצביעה ובתיה קליינמן-צמחוני, בעלת סוכנות לביטוח בירושלים ובמודיעין.

לדברי סיקירסקי, יוזמת המפגש, מטרת הפגישה הייתה להגיע לסיכום עם העירייה על שילובם של חברי הקבוצה ובעלי עסקים ממודיעין במכרזים של העירייה, בשאיפה שישמשו ספקים וספקי משנה של העיר והעירייה.

"במפגש הראשון שקיימנו, הצהיר ספקטור כי הוא דוגל ב"עניי עירך קודמים" ובקידום בעלי עסקים מקומיים." אומרת סיקירסקי. "בפגישה עם כרמון הדגשנו שאנחנו מבקשים לתת הזדמנות שווה לתושבים ולעסקים מקומיים, על מנת לחזק ולהפריח את כלכלת העיר."

אנשי BNI שמחו לגלות אצל כרמון התלהבות רבה מהרעיון שעומד מאחורי קבוצה עסקית העוסקת בקידום הדדי של עסקים מקומיים.

ארגון הנטוורקינג הבינלאומי BNI(Business Networking International) מאגד בתוכו בעלי עסקים ממגוון רחב של תחומים, כשהוא חורט על דגלו את הקידום ההדדי של העסקים תחת הסיסמא "הנותן מקבל". חברים מפנים לקוחות אל חברים אחרים בקבוצה, ובתמורה מקבלים גם הפניות לעסק שלהם. "ההפניות הן ללא תמורה כספית" מסביר סגן יו"ר הקבוצה, המתווך זאב שומכר "אבל הרווח הוא עצום. גם עוזרים לחברים וגם מקבלים מהם עסקים. כל חבר בקבוצה הופך למעין מקדם מכירות של שאר חברי הקבוצה."

בקבוצת מודיעין של BNI מגוון רחב של עסקים: תיווך, מחשבים, ביטוח, נגרות, עריכת דין, גינון, עיצוב גרפי, חשמל, ראיית חשבון, אדריכלות, אופטיקה, צבע ועיצוב הבית, שיפוצים, מזגנים, תקשורת, רפואה משלימה והמקצוע המתוק מכל - ייצור שוקולד. כל העסקים ממוקמים במודיעין והאזור. "כל המקצועות מתקבלים, אבל רק אחד מכל מקצוע." מסבירה סיקירסקי. לדבריה, כשבוחרים רק אחד מכל תחום, הדבר מבטיח איכות מרבית ומקצוענות.

סיקירסקי מציינת שהקבוצה עדיין פתוחה לקבל חברים נוספים, ממקצועות אחרים. ניתן להגיע למפגש השבועי המתקיים בימי ב' בקפה ריסטרטו בסולומון סנטר. "אולי קצת קשה להתחיל את היום בשעה המוקדמת 07:30 בבוקר" אומרת השוקולטייה, "אבל כך אנחנו לא מפסידים זמן עבודה יקר."

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות